Het vertrek. - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu Het vertrek. - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

Het vertrek.

Door: tonenineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

08 Mei 2012 | Nederland, Almere-Buiten

Het is even zoeken,maar de eerste woorden staan op papier.
Het is dinsdagmiddag 16.46u. Morgenochtend om een uur of 8 gaan we vertrekken. Alles is gepakt, tuin krijgt water uit de lucht, dus Arie hoeft nog niet meteen te sproeien.
De zon schijnt morgen niet, dus Herman hoeft het rolgordijn niet te laten zakken. Alleen wij gaan weg.
Hoever we komen zien we wel, als we maar voor woensdagavond 16mei in Hirsthals zijn, op de kade.
Petra komt nog even meeeten,dan hoeft ze morgenochtend niet huilend achter te blijven.
De kia blijft thuis en kan af en toe een rondje maken met Herman aan het stuur.
We zijn er klaar voor!!!

• 08 Mei 2012 - 16:34

Henk & Wil Joustra:

Wij wensen jullie een heel goede reis ,en n ontzettend mooie tijd .geniet van alles .Wij spreken jullie weer.

Liefs Henk en Wil

• 08 Mei 2012 - 16:38

Paul En Wendy:

Het is bijna een gedicht! Wat mooi. Ik kijk al uit naar het volgende bericht. Goede reis. Liefs Paul en Wendy

• 08 Mei 2012 - 19:32

Marga & Herman:

Wij blijven wel achter met de automatische tuinsproeier en houden het camperplekje vrij.

Hele fijne vakantie met naar wij hopen veel mooie drogen dagen. Geniet ervan en tot ergens later in dit jaar

Fijne vakantie
    Herman en Marga

• 08 Mei 2012 - 19:40

Fred:

goeie reis en prettige vakantie. Misschien is het daar wel warmer dan hier.

• 08 Mei 2012 - 19:42

Fred:

Goeie reis en prettige vakantie.
    Misschien is het weer daar wel beter dan hier :)

• 08 Mei 2012 - 20:05

Marieke:

Heel veel plezier, prachtige momenten en geniet er goed van! Dikke zoen xxxx

• 09 Mei 2012 - 04:57

Familie Vos:

Geniet ervan!

• 09 Mei 2012 - 07:09

Hans Joustra:

Lieve Ton en Ien ik wens jullie een hele fijne en veilige vakantie.
    Doe rustig aan en vooral genieten, voor de thuis blijvers ook wel weer leuk om zo met jullie in contact te blijven.
    Hans

• 09 Mei 2012 - 07:25

Erica:

Hebben jullie eigenlijk ook plekken onderweg opgezocht waar met de locals Må Jøng kan worden gespeeld? ;-)
    Geniet van een geweldige reis, mooie uitzichten, leuke ontmoetingen en onvergetelijke indrukken.
    Dikke kus!

• 09 Mei 2012 - 10:11

Anneke:

Goede reis en veel plezier

• 09 Mei 2012 - 16:51

Erwin:

Ha, nou het eerste bericht is dus goed gegaan, met foto!
    Geniet van de trip.