visjes kijken - Reisverslag uit Andenes, Noorwegen van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu visjes kijken - Reisverslag uit Andenes, Noorwegen van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

visjes kijken

Door: tonenineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

21 Juni 2012 | Noorwegen, Andenes

Hallo allemaal,
Helaas is de laptop niet meer tot leven gekomen maar aan de hand van de smsjes van mijn ouders zal ik toch een kort verslagje proberen te maken om jullie toch enigzins op de hoogte te houden.....
Ze zijn de afgelopen dagen in andenes geweest, de bestemming om een walvis- en potvissafari te maken. Dat begon al op het droge want dinsdagavond hebben ze tijdens een wandeling zo'n 4 a 5 killer whales (orca's volgens mij) gezien! Erg bijzonder want meestal gebeurt het alleen in de winter dat ze zo dichtbij komen! Goede voorbode voor de safari van woensdag (dacht ik) maar helaas viel dat wat tegen. Ze hebben wel 3 walvissen gezien (waarvan 2x een staart) maar het was hondenweer en pa heeft veel over de reling gehangen, niet om foto's te maken maar omdat hij hardstikke zeeziek was.....
Gisteravond hebben ze nog een stukje gereden en volgens ma zijn ze aan de tergweg begonnen, die overigens nog wel een week of 4 duurt ;-)
Nou dat was het weer voor nu!

  • 21 Juni 2012 - 13:24

    Hans:

    Het is een kort verslag, maar dat is beter dan geen verslag.
    Ik was al op de hoogte van ons broertje zijn zeeziekte lijkt mij helemaal niks voor hem wel voor mij.
    Het is leuk dat Petra dit zo verwoord n.a.v. s.m.sjes ik zou het wel moeilijk vinden, maar dat ze al zes weken weg zijn dat gaat dan toch wel heel erg hard.
    Op deze manier kunnen jullie onze verhalen dan lezen als jullie weer thuis zijn. Liefs Hans

  • 21 Juni 2012 - 15:27

    Henk Koeslag:

    Even een advies om jullie laptop te herstellen.
    Je kunt de accu er even uithalen zodat je laptop kan resetten.
    Na het terugplaatsen zou alles weer moeten werken.
    Ik hoop dat het beter weer bij jullie gaat worden.
    Groetjes, Henk Koeslag

  • 22 Juni 2012 - 07:34

    Erica:

    Wow, orca's, dat lijkt me inderdaad een indrukwekkend gezicht. Het was toch niet een van die vissen waarvan Ton berichtte dat ze die aan het eten waren? ;-)
    Jammer van de laptop, wie weet is 'ie nog te redden. Top dat jij ons op de hoogte houdt Peet, dank je wel!
    Dikke kus voor jullie allemaal.

  • 22 Juni 2012 - 13:00

    Laura En Ab:

    Hallo Familie,
    Bedankt voor het waarnemen van het verslag. Blijven we toch nog een beetje op de hoogte van de reis. Misschien dat de tip van Henk nog gaat werken!!!
    Mochten jullie de orca's nog tegenkomen, doe ze dan in ieder geval de groeten. Veel liefs,
    Laura en Ab

  • 22 Juni 2012 - 20:27

    Marga & Herman:

    Hoi Peet,
    Leuk verslag, nu maar hopen dat je moeder de foto;s kon maken. Wens ze nog maar veel plezier

  • 23 Juni 2012 - 07:40

    Hanneke:

    Lieve Peet en vakantiegangers,

    fijn dat jij de verslagen overneemt Peet, zo blijven we toch van al het wel-en-wee op de hoogte!
    Dat Ton zeeziek is geworden verbaast me mateloos, hij is toch degene met de zeebenen?! Dat ik bij het idee al ziek word is te verwachten :-)...
    Wel ontzettend mooi dat ze ook orca's gezien hebbe, dat lijkt me wel heel indrukwekkend!
    Hopelijk krijgen ze de laptop inderdaad toch weer aan de praat, fingers crossed!
    Dikke zoen voor jullie allen xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Andenes

Scandinavie 2012

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2012

We zijn weer thuis!!

21 Juni 2012

visjes kijken

15 Juni 2012

laptop kapot

05 Juni 2012

Papagaaiduikers

26 Mei 2012

Verjaardag
Ton en Ineke

Actief sinds 14 April 2012
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 175819

Voorgaande reizen:

21 Maart 2017 - 31 Mei 2017

vakantie 2017. bonjour et au revoir

06 Maart 2015 - 25 Juni 2015

SPANJE 2015

05 Maart 2013 - 31 Mei 2013

Viva la vida in Spanje voorjaar 2013

07 Mei 2012 - 19 Juli 2012

Scandinavie 2012

Landen bezocht: