vol verwachting klopt ons hart - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu vol verwachting klopt ons hart - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

vol verwachting klopt ons hart

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

14 Maart 2013 | Spanje, Valencia

Ons 1e verslag vanuit spanje. We hebben in 4 dagen zo'n 2039 kilometer gereden.
Frankrijk helemaal via route national, in spanje wel zo begonnen, maar opeens was de weg afgesloten èn moesten we de touwen op. Dat ging zo lekker,dat we door zijn gereden tot even voor valencia. Daarna was de het hectisch,door valencia heen en toen richting pinedo. In de dwarsstraat zei naffi:bestemming bereikt. Ja,dat was de bakker! Ik naar binnen de weg gevraagd en toen zaten we goed.
Lekkere camping,schoon sanitair.
Volgende dag zijn we bij de bakker bruin brood gaan halen.
Zondag op de fiets via een prima fietspad naar valencia gereden. Om 2 uur was er vuurwerk op het stadhuisplein. Wij stonden op rij 10,achter ons nog een7 rijen mensen. Jong en oud!
En een drukte in de stad! Heel gezellig!
Zo doen we het iedere dag op de fiets naar valencia .
We hebben op de mercado central lekkere kaas gekocht,maar geen don pion,maar oude manchego en oude geitenkaas.
Vandaag hebben we de 1e traditioneel geklede vrouwen gezien. Ze gingen op de foto,ook door ons.
We zijn de fallas afgegaan in andere gedeeltes van de stad.
Sommigen waren nog ingepakt.
We hebben nu 24uur internet, dus als jullie snel reageren,kunnen we het lezen.
Allemaal hartelijk bedankt voor jullie mailtjes over het barre weer in nederland . Ons weer is morgens en avonds ook fris en overdag rond de 20 graden.
Dus we hebben al een kleurtje!
Ik heb een paar foto's,maar die komen de volgende keer,want het fallasfeest begint morgen.
Liefs van ons

• 14 Maart 2013 - 19:51

Petra:

Ben ik snel genoeg ;-)
    Fijn dat jullie zo genieten!
    Ik heb ook al een lekker kleurtje...blauw van de kou en van het onderuitgaan in de sneeuw :-(
    Dikke kussen!

• 14 Maart 2013 - 20:28

Marieke:

Nog nét op tijd..... Dank voor jullie up-date! Goed te lezen dat jullie het weer heerlijk hebben! Geniet en kleur maar lekker verder! Dikke zoen mariek xxxx

• 14 Maart 2013 - 22:28

Herman En Marga:

Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Wees blij met dat weer hier koud en wit.
    Verder is alles goed hier. Geniet van de vakantie. Tot het volgend bericht.
    Gr. Herman enMarga

• 15 Maart 2013 - 07:55

Henk & Wil Joustra:

Jullie hebben wel massel wat het weer betreft. Het zei jullie gegunt.
    Wij zijn van plan in Mei n paar weken op pad tegaan.
    de verbouwing is n paar maanden uitgesteld ,waarschijnlijk pas eind mei
    Groetjes Henk & Wil

• 15 Maart 2013 - 14:05

Hans:

Het sneeuwt op dit moment het is K weer genieten jullie er maar van en zoals jullie vertellen doen jullie dat wel.
    We snakken allemaal naar zon, maar ja we zitten in holland he dus afwachten maar, de zomer zal hier ook wel een keer komen, en dan gaan we ook genieten.
    Lieve Ton en Ien heel veel plezier en geniet met volle teugen liefs van ons Hans en Emy

• 15 Maart 2013 - 16:42

Erica:

haha, als jullie de NL berichten lezen, zullen jullie wel spijt hebben in Spanje te zijn! ;) Wel jammer dat jullie geen Don Picon hebben kunnen eten, maar als dát het ergste is.. Geniet maar lekker van alle feestelijke ceremonies, prachtige kostuums, het heerlijke eten, de 20 graden (heb ik hier in huis ook hoor!) en het fietsen zonder handschoenen!
    Dikke kus!

• 15 Maart 2013 - 19:40

Ineke Bonhof:

Hallo Ineke en Ton,
    Jullie verslag gelezen. Je schrijft zo goed dat ik jullie op dat plein kan zien.
    Veel plezier met alle bezienswaardigheden en lekker eten.
    Groetjes, Jan en Ineke

• 16 Maart 2013 - 11:08

Fred:

haha, het weer was in Nederland natuurlijk niet best afgelopen week, maar helaas zat ik net die week in Portugal ( hoe erg hè ) dus had er weinig last van. Alleen vrijdag bij terugkomst was dat hel wat anders. Natte sneeuw en kou. Geniet maar lekker van het weer en het eten, vooral de Valenciaanse Paella is bekend en goed.
    Veel plezier en voorzichtig.
    Groetjes Fred

• 17 Maart 2013 - 15:50

A.vredenbregt:

Wat zijn jullie snel is Valencia aangekomen, schitterende stad toch?? Hier is het nog koud.
    Anneloes heeft 16 maart een zoon gekregen. 3 dgn. zh, mag nu naar huis. Ik heb 3 dagen voor Bram jr. gezorgd.Bram sr.loopt al de hele week niersteen te verdragen. Heeft morfinepleisters voor de pijn plus nog wat andere pillen erbij. A.s. dinsdag weer naar de uroloog. Wij zeiden al tegen elkaar, dit zal je toch in de caravan gebeuren.
    Jongens, blijf gezond en geniet er van, Liefs Anneke

• 17 Maart 2013 - 16:58

Laura En Ab:

Klinkt allemaal goed. Het weer lijkt mij ook geweldig. Ben net terug van skieen en het was -18 graden 's nachts boven op de berg in Gerlos. Overdag ca. -4 en twee dagen sneeuw gehad. Skieen was prima. Mooie pistes dus niet te veel klagen. Geniet van het mooie weer, want eind deze week gaat het volgens de berichten 's nachts weer een beetje vriezen in Nederland. P.s. de kaas ken ik niet!!!!
    Lieve groetjes,
    Laura en Ab

• 24 Maart 2013 - 16:00

A.vredenbregt@kpnplanet.nl:

Ben ik nog een keer. Gelukkig is de niersteen uitgeplast. Bram had net afspraak gemaakt voor operatieve verwijdering. Wat een geluk. Heeft zoveel pijn gedaan Dit weekend is het weer hier bar en boos. Zoveel storm, wil je niet weten. Hopenlijk is het bij jullie beter weer. Geniet van de festiviteiten in de komende goede week voor Pasen. Ook de groeten aan Petra.
    Wij genieten van ons nieuwe kleinkind-Lukas.
    Groetjes Anneke

Tags: