portugal - Reisverslag uit Granada, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu portugal - Reisverslag uit Granada, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

portugal

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

07 Mei 2013 | Spanje, Granada

Lieve allemaal,wel een verhaal,maar geen foto's,want internet is vrij langzaam en het kost teveel mb om foto's erop te zetten.
We zijn smaandags weggereden bij isla christina en binnen 15 minuten waren we in portugal. Als je gas nodig hebt,moet je niet in spanje zijn,maar in portugal is bijna iedere pomp raak,dus lpg isweer vol.
Toen tot faro gereden,daar was een camperplek waar 100campers ko den staan,maar ja,als ie vol staat met autos is er geen plaats voor 1camper. Nouja we hebben er even bestaan,maar het vliegtuig ging veel over,de trein kwam langs en gewoon verkeer kwam langs.
Naar quarteira gereden. Hele grote plek,keurig met toilet,sanistation. Heerlijk geslapen. Volgende dag kust verder afgegaan.in al ufeira camper bij appartementencomplex neergezet en heerlijk aan zee geweest. Ton hele mooie schelpen heeft ton gevonden. Overnacht in silves,bij zwembad. Dag erna was het 1mei,officiele feestdag in portugal. Smiddags naar portimao gereden.o wat een mooie camperplek,50meter van zee af,2,50 euro per dag. Ton gaat rondje maken en ik zie hem staan kletsen bij een camper. O het zal niet,dacht ik. Toen zie ik een man gebaren,kom nou,ik denk,ja bekijk het! Was het wim en elly uit marokko. Toeval bestaat niet, maar nu wel. Wat gedronken en bijgekletst.
Nederlandse buren waren achter ons gekomen, we staan u naast elkaar,wa t het klikte zo goed,dat ze zeiden, kunnen we nog een paar dagen samenblijven?
In het weekend was het druk. Zaterdag 2 bussen naast ons, in ene staat er een mevrouw bij o s en vraagt in het spaans ?????? O ze wilde mijn electrische fiets even proberen,dat kon,maar hij was te groot voor haar,maar alle mensen lachen! Toen ze wegreden,bus toeteren en iedereen zwaaien! Prachtig.
Zondag stopte een auto voor o s,een man komt naar ons toe,of we wat water voor zijn hondje hadden. Ik

  • 07 Mei 2013 - 12:40

    Petra:

    Hey waar is nou de rest van het hondje verhaal?....
    Weer genoeg meegemaakt en gezelligheid gehad dus! Wel een giller dat jullie de familie van mar tegen zijn gekomen. Geniet nog lekker!
    kus

  • 07 Mei 2013 - 12:55

    Erica:

    Haha, wel een 'cliffhanger' inderdaad, dat verhaal over het hondje. Wel water, geen water? En toen? Hmm, ik zal zelf een vervolg verzinnen, uh bijvoorbeeld: Ik moest stoppen met tikken omdat het hondje zijn tanden in mijn kuit wilde zetten toen ik naar zijn zin niet snel genoeg een bakje water bracht. Moest een boom in vluchten, tablet ligt nog op tafel. ;)
    In elk geval maken jullie weer heel wat mee zo. En nog steeds prachtig weer? Hier vandaag ook nog lekker, dus ik kan nu beter begrijpen hoe heerlijk jullie het hebben! Voortaan wel oppassen voor hondjes hoor.
    Dikke kus!


  • 07 Mei 2013 - 15:12

    Marieke:

    ik..... heb het hondje voor Ton op de bbq gelegd? ik..... heb de man een bak water over zn snoet gegooid omdat ie er ook zo verhit uitzag... ik... ben in elk geval zeer benieuwd!! En ik en de rest blijven in spanning wachten zeg maar over de afloop van dit avontuur ;-) Leuk te lezen dat jullie ondertussen in het prachtige Portugal zijn aangekomen. Geniet volop, veel plezier met alle bekenden die jullie verder nog tegenkomen .. pas goed op je fiets en dikke zoen xx

  • 07 Mei 2013 - 21:53

    Marga & Herman:

    Nu, ik inmiddels wel foto's van jullie ontvangen. De kleur was goed (veel donkerbruin) De wijn bij de chinees was ook goed zag ik. Lleuk om te horen dat jullie het zo gezellig hebben gehad.
    Geniet nog maar lekker van die zon .
    Groetjes Herman & Marga

  • 08 Mei 2013 - 09:11

    Paul:

    Haha, weer mooie verhalen zeg! En genoeg aanspraak zo te horen. Wij zijn hier druk met de laatste voorbereidingen van de bruiloft van Erwin & Jose. Straks naar Moordrecht om Erwin te helpen met z'n stropdas en manchetknopen, daarna naar Jose d'r ouders om Josje op te halen. Wen en ik gaan dan via hun overnachtingshotel om hun auto daar te droppen en vervolgens door naar de strandtent in Hoek van Holland. Voor vannacht een Hummer geregeld om ze van Hoek naar het overnachtingshotel te brengen. Ben benieuwd hoe ze 't allemaal beleven...

    X Paul & Wen

  • 06 Januari 2018 - 20:23

    Leo Winkelmolen:

    Hallo camperaar,wij willen met onze camper richting granada en omgeving,we willen zo vlug als mogelijk,naar ,,onder" we willen begin mei vertrekken,mischien hebben jullie 'n reis verslag wat interessant was,als tegen prestatie kunnen wij 'n verslag doen van een onzere reizen in Europa,of Marokko ,graag 'n reactie ,alvast bedankt,gr.leo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton en Ineke

Actief sinds 14 April 2012
Verslag gelezen: 681
Totaal aantal bezoekers 175828

Voorgaande reizen:

21 Maart 2017 - 31 Mei 2017

vakantie 2017. bonjour et au revoir

06 Maart 2015 - 25 Juni 2015

SPANJE 2015

05 Maart 2013 - 31 Mei 2013

Viva la vida in Spanje voorjaar 2013

07 Mei 2012 - 19 Juli 2012

Scandinavie 2012

Landen bezocht: