hondje - Reisverslag uit Lagos, Ghana van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu hondje - Reisverslag uit Lagos, Ghana van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

hondje

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

08 Mei 2013 | Ghana, Lagos

Ik zal het verhaal even afmaken hoor,want die sterke verhalen van jullie.....
Ik zeg,natuurlijk krijgt u een bakje water en daarna,u laat dat hondje toch niet in de auto,geef hem maar,dan kan ie hier liggen. Zo gezegd,zo gedaan. Het beestje begon net te wennen,toen kwamen die mensen weer terug.
Wij hebben smiddags heerlijk chinees gegeten,bij wim zijn chinees. Wim zei,toen we echt alles op hadden,kunnen we een doggybag krijgen? Het nederlandse chinese vrouwtje zegt,waarvoor jullie hebben niks om mee te nemen!!!!!!!
Maandagmorgen eerst op de fiets met gerrald en mariette naar de markt geweest. Ton weer 3 onderbroeken voor 5 euro gekocht!!! Ja,hij had zijn oude onderbroeken schijnbaar bij zich,ik pak niet voor hem in,want dan neem ik teveel mee,zegtie. Ik een witte leren tas met binnentas voor 10 euro,dus ik moet niets zeggen.
Daarna van de camperplek af en naar de lidl voor boodschappen.
Gerrald reed voor,zij waren al een keer in lagos geweest. Hij stapt uit en zegt,ik dacht dat die camping in het dorp lag? Nou buiten op de berg,dus maakt niets uit,lekker beddengoed wassen,lekker douchen en alles opladen.
Nu is het woensdag,direct gaan we naar de camperplek,maar misschien is die ook verplaatst!! Tot de volgende keer,allemaal de groetjes en liefs van ons ui een heerlijk niet echt zonnig portugal.
Riek hartelijk gefeliciteerd
Tinie hartelijk gefeliciteerd
Joke van dirk gefeliciteerd.
Alle moeders een fijne moederdag
Eri en ineke voor de 17e dikke kus en gefeliciteerd

  • 08 Mei 2013 - 12:28

    Erica:

    Ah, nou, ik had eigenlijk een spannender verhaal over het hondje verwacht! Dacht dat er misschien nog iets over het hondje (of wat ervan over was) zou komen toen je meldde dat jullie bij de Chinees gingen eten, maar ik neem aan dat jullie de hond niet in de pot hebben gevonden of gestopt...
    Nou Ton, gefeliciteerd met je nieuwe onderbroeken, haha! En In natuurlijk met je tas. Van beide kun je maar nooit genoeg exemplaren hebben. Dank voor de felicitaties vast aan mijn adres. Jullie horen nog wanneer/of ik het ga vieren.
    Ik wens jullie nog een heerlijke tijd in Portugal. Dikke kus!

  • 08 Mei 2013 - 19:44

    Ineke:

    Hallo Ineke en Ton,

  • 08 Mei 2013 - 19:47

    Ineke:

    Hallo Ineke en Ton,
    Alvast bedankt voor je felicitaties.
    Jullie maken er wel een tocht van. Wat zal je veel hebben te vertellen bij terugkomst.
    Geniet er nog maar lekker van.
    Jan en Ineke

  • 09 Mei 2013 - 15:41

    Laura En Ab:

    Oke, wat een verhalen weer. Maar van het hondje had ik toch een spannender verhaal verwacht. De verhaleb van Portugal klinken wel heel erg leuk. Dus genietn maar zou ik zeggen!!!
    Laten we hopen dat het weer wat zonniger gaat worden. Hier in Nederland is het weer goed, maar het gaat op en neer qua temperatuur. De tuin begint al aardig op te schieten, maar helaas door verkeerd materiaal is er toch vertraging in gekomen. We zeggen maar, komt allemaal wel goed!!
    Geniet van het mooie Portugal.

    Lieve groetjes
    Laura en Ab

  • 10 Mei 2013 - 15:14

    Hans:

    Wat een verhaal het lijkt wel of jullie in heel europa vrienden en kennissen hebben.
    Ik zie het gebeuren dat jullie met een hond thuis komen leuk hoor.
    Het is wel weer leuk de verhalen te lezen, ik kreeg van Petra te horen dat jullie mijn s.m.sjes op zondag
    missen ik ga proberen mijn leven te beteren.
    Ook Henk en Wil zijn niet meer in het land dus s.m.sen, ik hoop dat jullie erg genieten wij doen dat ook, We zijn net weer thuis uit Eerbeek een beetje gedateerd hotel maar het was prachtig weer dus erg genoten en heel veel gefietst.
    Lieve Ton en Ien heel veel plezier en tot horens knuf van ons Hans en Emy .

  • 10 Mei 2013 - 17:07

    A.vredenbregt:

    Hoi vakantiegangers,
    Hier weer eens een berichtje vanuit de Zaanstreek. Wat een schitterende reis zijn jullie aan het maken.
    En wat leuk al die ontmoetingen met verschillende soorten mensen. Dat is nou het leuke van kamperen, je hebt dikwijls meer kontakten dan wanneer je bv in een huisje vertoefd.

    Wij hadden en hebben het steeds druk met oppassen van de kindertjes.
    Onder de caravan moesten nieuwe banden,ook had deze een beurtje nodig, aansluitend zijn we een paar dagen naar de Drunese Duinen bij Loon op Zand geweest. Wanneer je daar nog nooit geweest bent en dit voor de eerste keer aanschouwd, en van zand houdt, dan is dat een prachtige stek. We hebben daar een paar dagen gefietst en zijn elke keer even naar die "duinen"gewandeld. Mooi tussendoortje. Nu staat de caravan weer bij de dealer, hij was nl. nog niet goed. Dit proefkamperen was dus zinvol. Over een paar weken hopen we de reis naar Griekenland te aanvaarden. Hopenlijk kunnen Anneloes,Roel en Bram jr, en de baby ook nog hun vakantie daar genieten, Ze hebben de vliegreis geboekt, maar Roel zijn vader ligt slecht, dus of dit voor hun doorgaat. Ik hoop het wel, gun het ze zo.

    Wat leuk jongens dat jullie je verjaardagen uitstellen totdat wij weer terug zijn. (grapje).!
    Het is hier de afgelopen week best aardig weer. We waren zelfs een middagje aan het strand, dit ivm met mijn hooikoorts,meivakantie, veel blote kinderen.
    Vaak is de wind hier nog zo koud.maar ja , Nederland he.
    Geniet er nog maar een tijdje van, want "thuis 'is snel weer gewend en gewoon.!

    Liefs van Bram en Anneke

  • 25 Mei 2013 - 10:01

    Laura En Ab:

    Hallo Zus en Zwager,

    Handig zo via de computer.

    GEFELICITEERD!!!!!
    EEEEEN HEEEELE GEZELLIGE VERJAARDAG!!!!!!

    Lieve groetjes,
    Laura en Ab

  • 25 Mei 2013 - 15:24

    Henk Koeslag:

    Dag Ineke en Ton,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ineke.
    Veel mooi weer gewenst. Hier kan het wel wat warmer.
    Vandaag ben ik nog door de Jan Vethstraat gefietst en daar is alles npg net als vroeger. De Suze Robertsonstraat is inmiddels opnieuw bebouwd. De stomerij op de hoek is nu in een winkel in de Derkinderenstraat gevestigd.
    Veel gezellige dagen gewenst.
    Henk.


  • 25 Mei 2013 - 18:17

    Maaike Warmer-Polman:

    Lieve Ineke,

    Al ben jij daar en ik hier in het nog steeds koude Nederland, ik wil je natuurlijk mijn felicitaties voor je verjaardag vandaag niet onthouden!! Van harte dus! Ik ga ervan uit dat ook je verjaardag een bijzondere dag is en nog gaat worden, waar een leuk verslag van zal volgen.. :-)

    Hartelijke groet,

    Maaike
    (The Wave)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton en Ineke

Actief sinds 14 April 2012
Verslag gelezen: 512
Totaal aantal bezoekers 175814

Voorgaande reizen:

21 Maart 2017 - 31 Mei 2017

vakantie 2017. bonjour et au revoir

06 Maart 2015 - 25 Juni 2015

SPANJE 2015

05 Maart 2013 - 31 Mei 2013

Viva la vida in Spanje voorjaar 2013

07 Mei 2012 - 19 Juli 2012

Scandinavie 2012

Landen bezocht: