regen in Javea - Reisverslag uit Xàbia, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu regen in Javea - Reisverslag uit Xàbia, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

regen in Javea

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

20 Maart 2015 | Spanje, Xàbia

Hallo allemaal,
We zijn hier nu ruim een week, al lekker gekleurd van de 1e paar dagen. Nu is het echt hollands weer.
Maar de bomen en planten moeten hier ook groeien.
We hebben een lekker plekje. Hoeven geen water te halen, want die is bij de plaats.
We hebben nu bijna licht op in de camper, zodonker is het.Gisternacht is er ook weer saharazand met de regen meegekomen, niet zo erg als vorig jaar, dus het is hier geen schoonmaakaktie.
Na een paar dagen hoorden we een papagaai en meteen moesten we aan Beth en John denken, van 2 jaar geleden. Ik dacht al een keer Beth, darling, gezegd te horen hebben, maar in ene komt Ton met John aan. Heel leuk, alleen de man van het andere stel, Alan had een hartstilstand gehad en Beth en John hadden inSpanje Angie aan de telefoon gehad, die het vertelde. Op de laatste middag voor Beth en John vertrek hebben we daar wat gedronken, caramel met wodka, erg lekker. Zij hadden nog fotos van de muziekavonden van 2 jaar geleden en een filmpje , waar Alan gitaar speelde en Blackbirg van de beatles zong. Dat was heel heftig, we zaten allemaal met tranen in de ogen.
Beth en John gaan deze zomer langs bij Angie, dus misschien krijgen wijook weer contact.
Ja genieten is een belangrijk iets hoe ouder je wordt, des te belangrijker is het.
Even wat vraagjes , ik hoop antwoorden te krijgen.
Ab hoe was de zitting en hoe is het nu?
Aart wat was de uitslag bij de dokter.
Bram ik stuur je zo weer een smsje, maar sterkte he, we denken aan je.
Iedereen de hartelijke groeten een tot de volgende keer
liefs ton en i

• 20 Maart 2015 - 16:35

Hanneke:

Ha vakantie-vierders :-)
    Jullie hebben weer veel meegemaakt zo te lezen, weer veel indrukken te verwerken. Jammer dat het regent, maar inderdaad, ook daar moeten de planten groeien!
    Hier is het tamelijk rustig weer. Droog en af en toe een waterig zonnetje. De afgelopen week zijn er wel een paar prachtige zonnige (mid)dagen geweest, dus de lente komt écht!! Het kan mij niet snel genoeg gaan wat dat betreft, heb zo'n zin om weer lekker met een wijntje buiten in de zon te zitten....
    Genieten jullie lekker verder daar, na regen komt vanzelf zonneschijn!!
    Zoen uit Mijdrecht, Hanneke xx

• 20 Maart 2015 - 19:17

Hans:

Wat nederlands weer bij jullie, wij hebben het spaanse weer hier gehad van de week. Wij waren een paar dagen in een hotel in Ellecom en hebben in ons shirt gefietst 17gr. Maar we gunnen het jullie uiteraard ook dus we sturen ook een beetje zon naar spanje. Wij zijn ook verkleurd maar redden het niet om zo bruin als jullie te worden. We moeten allemaal genieten niet morgen , maar vandaag.Geniet er van, het is weer leuk om de verhalen van jullie en de anderen te lezen. Wij wensen iedereen een heel fijn weekend. Knuffel Hans en Emy

• 22 Maart 2015 - 10:58

Laura En Ab:

Hallo familie,

Je moet maar denken na regen komt zonneschijn.Hier is alles verder rustig. Ik zal ook nog iets mailen over de situatie etc.
    Hebben inmiddels ook onze vakantieplannen meer inhoud gegeven (ook met de kinderen) en hiervoor al de nodige boekingen gedaan. Dus wat ons betreft kan de lente en de zomer komen. Hoewel we op dit moment niet te klagen hebben over het weer.

Lieve groetjes,
    Laura en Ab

• 23 Maart 2015 - 07:49

Wendy & Paul:

Hallo lieve luitjes,

Goed om te horen dat jullie weer lekker op jullie favoriete stekken zijn.
    Afgelopen weekend hadden we het volleybal weekendje in Maastricht. Heerlijk genoten. Mooi huis, twee persoonskamers met eigen badkamer. Op zaterdag hebben we allerlei opdrachten in de grotten bij valkenburg gedaan, 's avonds met z'n allen gekookt (22 mensen) en spelletjes gedaan.
    Heerlijk. Nu schijnt hier de zon. Hopelijk bij jullie inmiddels ook.

Heel veel liefs van ons

• 23 Maart 2015 - 08:51

Henk & Wil Joustra:

Goede morgen luitjes.

We zijn blij dat jullie het naar je zin hebben ,en over het algemeen mooi weer is .
    Gisteren weer een flink eind met Han gelopen ,het was behoorlijk koud maar droog.
    Als je ziet hoe alles uitloopt dan zou je de caravan voor de deur zetten om hem gereed te maken,
    en te vertrekken, toch maar even wachten. We zijn lekker in de tuin bezig geweest ,moet ook gebeuren.
    Wij hopen dat jullie een fijne tijd hebben.

Alle liefs en bedankt voor de mail

• 23 Maart 2015 - 09:47

Marieke:

Hola Chica, Chico! Goed te lezen dat jullie het nog goed hebben in het mooie Spaanse land! Blijf dat lekker doen en tot de volgende mail. Dikke kus xxx