2e deel homokwal en octopus - Reisverslag uit Xàbia, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu 2e deel homokwal en octopus - Reisverslag uit Xàbia, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

2e deel homokwal en octopus

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

29 Maart 2015 | Spanje, Xàbia

Waarschijnlijk kunnen er een maximaal aantal tekens in een reisverslag, dus hij stopte.
Nou die mevrouw bij de lidl hebben we aan het werk gehouden, maar gisteren zat ze weer achter de kassa, dus ze heeft het overleeft.
Gistermiddag kwam Chris vragen of we een glaasje wij kwamen drinken met een toastje.
Het was effe meer dan dat. Ze hadden donderdag een uitgebreide nasi gemaakt voor vrienden, er was nog sate over en satehsaus en salade erbij en stokbrood. Heerlijk.
Ik ga zo proberen wat fotos te downloaden, maar of het lukt qua snelheid en vermogen?
Tot devolgende keer en bedankt voor de mailtjes terug.
Marieke alvast gefeliciteerd, misschien vier je het vandaag wel.
Bram sterkte weer voor de volgende bestralingen.
Het regent nu in Nederla d, maar na regen ko t zonneschijn!
o jaArie, is alles bij ons weer op tijd? Na de stroomstoring van vrijdag, de tijdklok ook? En doet de koelkast en de vriezer het weer? Die van de garage is uit, dankjewel
liefs Ton en In

• 29 Maart 2015 - 12:10

Hans:

Leuk om weer wat van jullie te horen, we zijn benieuwd hoe het op de top was. Wat Ton daar allemaal gezien heeft, zal wel heel mooi zijn. Als we het zo lezen komen jullie niks te kort er wordt goed voor jullie gezorgd. Neem het er maar van lekker genieten, dat kunnen ze niet meer afpakken. Het is hier nu K weer, maar dat komt wel weer goed. Wij kijken er naar uit om even een midweekje naar de limburgse peel te gaan, we hebben er heel veel zin in. Lekker fietsen en wandelen, en dan is het vast beter weer. Wij wensen jullie verder nog een hele mooie vakantie, en kijken weer uit naar jullie verhalen. Liefs Hans en Emy

• 29 Maart 2015 - 13:57

Marieke:

Hola chica e chico! Goed te lezen dat die zon er dus nog wel is (ergens... maar niet zichtbaar en voelbaar hier in het natte Nederland). Dus blaas maar een beetje warmte en droogte hierheen aub! Aangezien ik in plaatjes denk ben ik toch benieuwd hoe je weet dat de kwal mannelijk was :-) ... niet teveel bloemetjes plukken, blijf lekker genieten van al het lekkers en moois daar en success met het uploaden van de foto's (ik zie nml nog niets...) dikke (natte) zoen xxx

• 29 Maart 2015 - 16:17

Jofra:

Erg gezellig zo'n reisverslag .leuk om dat te volgen en meteen te weten hoe jullie genieten !! Voor ons komt het ook steeds dichterbij :-))

• 29 Maart 2015 - 19:27

Henk Koeslg:

Erg leuk om de verslagen te lezen en over jullie activiteiten.
    Ga zo voort! Ik blijf afwachtend.

• 30 Maart 2015 - 09:26

Laura En Ab:

Zo, wat een avonturen en verhalen weer. Sterkte met de blaasontsteking en we hopen dat het weer snel over is. Gisteren hebben we een hele korte dag gehad (1 uur minder), maar door de aanhoudende regen en wind leek de dag wel langer te duren.
    Zo te lezen hebben jullie het erg naar jullie zin, houden zo.
    Hier zijn nog geen ontwikkelingen en anders reageer ik via de mail.
    Blijf genieten en mochten jullie een stukje zon over hebben, dan kan je hem deze kant op sturen.
    Lieve groetjes,
    Laura en Ab

• 30 Maart 2015 - 10:53

Familie Vos:

Wat leuk om jullie verhalen weer te lezen! En super fijn dat jullie al kunnen genieten van de zon! Die willen wij ook heel graag!
    Wij zitten hier in de lappenmand. Aaron en Irene een aantal dagen ziek, maar het lijkt nu eindelijk over te gaan.

Aaron mag woensdag voor zijn B diploma proefzwemmen. Duimen jullie dat hij het haalt en dan zaterdag mag afzwemmen?

Liefs van ons allemaal

• 30 Maart 2015 - 19:55

A.vredenbregt@kpnplanet.nl:

Ineke, Leuk om jullie verslag te lezen. Maar doe je wel een beetje rustig met je fietsen. Je blaasontsteking zal met antibiothica wel weer over gaan, toch is dit wel vervelend voor je. Gelukkig hebben jullie nu mooi weer. Hier is het harswtikke koud hier. Wij hadden vandaag de oppas gingen even wandelen, hagelstenen, brrr, zo nblijft het nog wel een tijdje hoorde ik via het nieuws.
    Bram ging vrijdag voor nop naar de VU. Stroomstoring. Lonneke kon daarentegen wel in Alkmaars zh op het noodagregaat werken. RAAR TOCH!! Vandaag heeft hij de 3de bestraling gehad. Maar omdat er een goudmarkertje is verdwenen, er zijn er nu nog 2 zichtbaar, maken ze steeds een foto om te zien of de prostaat niet een beetje verplaatst is.Paaszaterdag zingen in het verpleeghuis. sávonds naar Willem Jan zijn verjaardag, ( we nemen Mien en Leontien mee. Leontien heeft haar bovenarm gebroken.)
    Zondag gaan we met de kinderen uit eten ter ere van het feit dat we 3 april 45 jaar getrouwd zijn.

Waar zou dat goudmarkertje toch gebleven zijn , vragen wij ons af???
    Het gaat goed hoor hier
    Geniet van de semana Santa .
    Hartelijke groeten uit de Zaanstreek
    Anneke

• 04 April 2015 - 16:57

Henk & Wil Joustra:

Het heeft even geduurd maar nu is het toch zo ver ben de hele week druk geweest met van alles en nog wat. Ja ik heb nog geen vakantie . Maar heb niet te klagen, vindt het wel lekker als ik het een en ander te doen heb .
    Nog n week of 6 da hope wij richting La Bresse te gaan ,het lijkt nog een hele tijd maar het gaat zo onwijs snel en ik wil nog zo veel klaar hebben voor ik op vakantie ga, we zien wel .
    v.u de st .Jan nog een hele mooie tijd gewenst en tot het volgende verhaal

liefs Henk en Wil