petra heeft een fles Hugo - Reisverslag uit Granada, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu petra heeft een fles Hugo - Reisverslag uit Granada, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

petra heeft een fles Hugo

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

18 April 2015 | Spanje, Granada

Lieve allemaal,
We zijn in Granada op de stadscamping in granada-noord.
We waren al 2 x op camping la zubia geweest, deze camping ligt naast het autobusstation noord en eigenlijk heel rustig qua verkeersgeluid.
Maar eerst de afgelopen wek, net als de afgelopen wken, voorbij gevlogen.
Dinsdag eerst nog naar de markt in Altea geweest. Om 9.30u op d markt en nog heel rustig maar wel warm.Aan zee heb je een windje.
Terug op camping kon de wasmachine gevuld worden met beddegoed.Hier moest je een machine bespreken, dat wist ik niet, want de handwasjes doe ik regelmatig.
Het was aan ht eind v.d.middag drooggewaaid en kon weer op bed.
s middags een wijntje bij de buren, dik en dini, uit eibergen.
Hij had bij de anwbwegenwacht 42jaar gewerkt!
Dinsdag v.d.camping af, boodschappen gedaan en naar Alicante, het vliegveld, war Petra om half 5 landde.
Naar Sante Pola gereden, op de camperpaats v.d. jonge duitser overnacht.
Naa het strand was niet zo ver! 10km later waren we nat terug, maarhet had nog natter gekund
Donderdag om 9u op weg,380km naar Granada.
Om3u stonden we op een rustig plekje.
Vrijdag eerst kaartjes besteld voor het Alhambra, daar gaan we morgen naartoe.
Toen naar het busstaton, de opgegeven lijn klopte niet, taxi genomen naar piazza nueva, toen Albaicin in. Petra zei regelmatig, o ja ik weet het weer!
Helemaal boven op piazza mirador de..... geweest.
Naar beneden ging sneller toen door naar Sacramento, maar het 1e barretje was raak, Ton ik een cerbeza, bier ja echt, Peet een ice tea. Tapa erbij en genieten!
Toen terug, maar eerst een cassataijs van los Italianos, na 2jaar onthouding was ie zo verschrikkelijk lekker!
Taxis waren bezet, dus lopen tot LACtram kwam, zwart gereden tot plein la caseta, uitgestapt en gewacht op onze bus. Kaartjes gekocht, maar onze bus stopte niet, dus lopen , toen onze bus genomen, dus zwartrijden wer opgeheven, want kaartje is 1u.geldig.
Heerlijk om dan weer op de camping te zijn in de rust.
vandaag even klusjes en karweitjes rustdag.
Dank voor de gezellige mailtjes!!
Liefs voor allemaal
Ton, petra en in

• 19 April 2015 - 09:22

Henk Koeslag:

Hoi Ineke, Ton en Petra,
    Genieten doen jullie wel, zeg. Dat is echt van de vakantie genieten.
    Het Alhambra-theater is heel beroemd. Ik heb er vroeger allerlei over gehoord op school.
    Je zult het wel wel zien. We lezen wel hoe je dat hebt ervaren.
    Veel plezier gewenst.
    Henk.

• 19 April 2015 - 10:50

Ger En El:

Hallo Ton en Ineke
    Jullie zijn behoorlijk actief maar dat is alleen maar goed.
    Hier gaat alles naar wens ik moet aan een gehoor toestel 29 April heb ik een afspraak bij de K.N.O. arts ben wel nieuwsgierig wat er uit komt we zien wel .
    Luitjes een goede vakantie en tot .schrijvens
    El en Ger

• 19 April 2015 - 13:47

Wendy En Paul:

Hallo luitjes,

nou dat klinkt weer lekker en avontuurlijk!

Wel ben ik nog benieuwd naar je teaser: Petra en een fles Hugo....

ik dacht er komt een spannend verhaal met clou ;-).

Gisteravond hebben wij in de Heineken Music Hall gedanst op de Vengaboys, DJ Jean, 2 Unlimited en als suprise act: Henny Huisman... jaja iedereen uit de kast getrokken haha.. was wel gezellig.

In Nederland is het redelijk weer, gister mooi zonnig, vandaag iets minder. Wel lekker temperatuurtje en droog!

Wij vieren nog even weekend. Jullie nog veel Spanje-vakantie plezier met z'n 3tjes.

Liefs Paul en Wendy

• 19 April 2015 - 14:44

Familie Vos:

Hoi!

Wij zijn hier ook benieuwd naar Petra en Hugo

• 19 April 2015 - 21:36

Aart:

Hallo familie
    leuk te lezen dat jullie veel zien en beleven? Hoe is het met de diesellekkage afgelopen. Begrijpt een spaanse monteur het beter dan een nedelandse monteur.
    Hier hebben we tegenslag marijke heeft twee dagen in het ziekenhuis gelegen. Ze heeft longembolie. Op dit moment is ze thuis en moet spuiten. Dinsdag is er een vervolgafspraak om een behandeplan af te spreken.
    verder nog veel mooi weer en wees zuining op jezelf.
    groetjes en een knuffel.

• 22 April 2015 - 08:49

Laura En Ab:

Hallo Familie,

Wat een belevenissen weer! Lijkt wel of jullie moeten uitrusten van het vakantie vieren. Hier gaat alles gewoon door. Weer is de afgelopen week wel lekker geweest, Frisse wind, maar uit de wind heerlijk. Maar richting het (konings) weekend wordt het slechter, dus maar even afwachten. Geen nieuws van mijn (werk)situatie.
    Ook wij zijn natuurlijk benieuwd naar de staat van de camper en natuurlijk Petra en Hugo!!!

Ga het vast nog lezen.

Lieve groetjes,