Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

02 September 2015 | Nederland, Almere Stad

Lieve allemaal,
We zijn weer reisklaar. Dit maal naar Duitsland, voormalig oost-duitsland, dus Dresden, Leipzig, Weimar, Meissen en Ton wil graag naar Praag.
Van Bram zaterdag een camping in Dresden en een in Praag opgekregen.
Camper is weer eens gerepareerd en nieuwe voorruit, maar zonder milieusticker voor Duitse steden. Mevrouw Stijkel heeft hem besteld, dinsdag kwam ie al per post. Taxatie was maandag, dus ook dat weer in orde. En nieuw zonnenscherm en nieuw doek en motor voor de slaapkamer.
Harrie komt weer op ons plekje staan, want wij brengen de kia morgen naar Petra.
De tijd is verschrikkelijk snel gegaan, dus de gedachte dat ik iedereen weer gesproken had is tevergeefs.
Henk Koeslag is de 5e jarig, dus Henk hartelijk gefeliciteerd met je jaar ouder en we geven je nog wel enige jaren, hoor!
Ger en Ellie weer terug uit Limburg, fantastisch weer gehad he.
We bellen met jullie verjaardagen.
Henk en Wil weer een trouwjaar erbij. Nog vele jaren erby.
Als we wifi hebben maak ik een mail, anders even geduld a.u.b.
liefs ton en in

• 02 September 2015 - 15:17

Ab En Laura:

Hallo zus en zwager,

Een goede reis toegewenst vanaf het vliegveld van Chicago. Hier gaat alles zeer goed. Hebben een geweldige, maar wel vermoeiende dagen gehad in NY. Gaan vanmiddag de camper ophalen en dan begint weer een nieuw avontuur.
    Lieve groetjes,
    Laura en Ab

• 02 September 2015 - 15:26

Hans:

Ton en Ien geniet er van, dat proberen wij ook te doen. Het is wel weer leuk om zo op de hoogte gehouden te worden. Doe in ieder geval rustig aan want jullie hebben toch geen haast? We houden elkaar weer op de hoogte met wat iedereen beleeft. Liefs Hans en Emy

• 02 September 2015 - 17:57

Henk & Wil Joustra:

Lieve Ton & Ineke

We wensen jullie een heel mooie tijd veel plezier . en kijken uit naar jullie verhalen ,de tijd gaat inderdaad wel erg snel. wij hopen in October ook nog even weg te gaan met de caravan ,richting Moesel .Doe voorzichtig we denken aan jullie

Liefs Henk & wil

• 02 September 2015 - 20:39

Hanneke:

Ha, daar gaan ze weer hoor! Lekker weer een aantal weken op reis, veel beleven en hopelijk veel genieten. Gute Fahrt, en vooral weer prachtige weken gewenst! Fijn dat we weer van jullie ervaringen op de hoogte blijven. Geniet er goed van lieverds, tot een volgend verslag! Xx

• 03 September 2015 - 00:40

Maaike Polman:

Hoi Ton en Ineke,

Toch gelukt dus met die sticker! Hele fijne reis, doe voorzichtig en heb vooral veel plezier!! xxx