regen in Javea - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu regen in Javea - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

regen in Javea

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

09 Maart 2016 | Nederland, Almere Stad

Lieve allemaal,
Dankjulliewel voor alle reacties. Nadat ik het verslag had gedaan, bleek, dat Vodeg op het antwoordapparaat had ingesproken, dat het bedrijf stillag vanwege griep, al de hele afgelopen week en ook maandag kon de afspraak niet doorgaan. Dus niet vroeg weg, wel vroeg wakker, maar dat geeft niet. Op de a27 bij Almere-Haven hadden we al file, en bij Hilversum en Utrecht. Daarna konden we doorrijden tot in België. Bij Houffalize was het flink aan het sneeuwen, er lag zo'n 8 cm, en boem stil stonden we. File , navigatie gaf na een tijdje aan, dat er een ongeluk was gebeurd. Toen we weer verder konden na 1,5uur was er aan de andere ka t een auto op zijn kop en 3 aanrijdingen. Dat zal aan onze ka t ook wel gebeurd zijn. Een gek, die ons passeerde kwam zo dicht naar onze strook, dat Ton moest remmen. Toen kwamen we niet meer weg. Achteruit ging ook niet, want een vrachtwagen zat dicht achter ons. Ton eruit met stoffer, maar ondergrond was bevroren. Naar rechts gestuurd en toen lukte het. Schuivers waren voor ons en toen ging het prima. Tot Millery gerede , plaatsje tussen Pont a Mousson en Nancy. Koud dat het was, met 2 warmwaterkruiken in bed geslapen. Wel mooi plekje aan rivier. En een ijsvogel zien zitten op een tak!
Dinsdag tol tot Rivesaltes, dat is bij Perpignan.Ook daar aan rivier gestaan. Het dorp ingegaan want anwege de vorst klapte de vorstbeveiliging uit, dus water weggelopen. 6 flessen water van 1,5liter gekocht in de supermarkt en probleem was opgelost. We hadden de hele middag in de zon gereden en vanaf Montpellier met harde rukwinden. Echt niet lekker!
Woensdagmorgen is Ton bij de warme bakker stokbrood gaan halen. Heerlijk, alleen had hij er 3 gehaald, dus vanavond met een gebakken eitje al het brood opgemaakt. En Petra haar wraps waren heerlijk pittig, voor de lunch.Vandaag dus de rest gereden, wa t we zijn op Javea in de regen!
3vrije plekken waŕen er! Dus de camping staat nu helemaal vol!
Jan en Gera al gesproken en di erse mensen van andere jaren.
Dus 3weken om weer een beetje Spaans te worden.
20maart komt Petra hiernaartoe vliegen tot 30 maart. Dan gaan we haar wegbrengen en naar een andere plek, maar eerst morgen naar de markt.
Allemaal de hartelijke groetjes van ton en in

• 09 Maart 2016 - 21:28

Hanneke:

Dag lieve vakantiegangers,
    Dat is dus al weer een begin vol avonturen zo.... Eng hoor, zulke toestanden op de weg, gelukkig zijn jullie uiteindelijk veilig verder gekomen!! Nu verder een voorspoedige reis graag

• 10 Maart 2016 - 08:01

Petra:

Pfff nou gelukkig is het allemaal weer goed gegaan. En jullie zijn supersnel over.. geniet van het lekkere weer wat er geloof ik aan komt!
    Xxx

• 10 Maart 2016 - 10:06

Laura En Ab:

Hallo Zus en Zwager,
    het begint al weer goed met jullie vakantie. Gewoon weggaan is er nu ook weer niet bij. Maar gelukkig is alles goedgekomen en hebben jullie verder een voorspoedige reis gehad. Dus vanaf nu maar lekker genieten en ik hoop voor jullie dat het weer snel beter gaat worden. Hier gaat het ook de goede kant op.
    Lieve groetjes, Laura en Ab

• 10 Maart 2016 - 11:21

Familie Vos:

Hallo!

Hoera, jullie vakantie is begonnen! Misschien iets later dan gepland, maar gelukkig hoeven jullie niet te haasten.

De chocolaatjes voor de kids staan gezellig op de kast. Ze hebben wel alvast 2 paaseieren opgegeten.
    Wij hebben van 't weekend nog een heel gesprek gehad hoe ze jullie noemen. Conclusie: Ze zijn er nog niet uit en gebruiken gewoon meerdere titels door elkaar :-)

Liefs van ons!

• 10 Maart 2016 - 21:15

Jan En Ineke:

Hallo Ineke en Ton,
    Ondanks pech en files zijn jullie wel heel erg ver gekomen. Nu lekker in de zon.
    Veel plezier.
    Groetjes, jan en Ineke

• 11 Maart 2016 - 11:33

Joke/frans:

Ongelooflijk zoals jullie probleempjes oplossen !! Is de camping vol voor campers of ook met caravans ?we zien de camping zo weer voor ons ,leuk is dat!hopenlijk komt de zon ook weer tevoorschijn ⛅

• 11 Maart 2016 - 17:21

Hans:

Ton en Ien jullie hebben alweer het een en ander meegemaakt, maar zijn gelukkig heelhuids op de plaats van bestemming aangekomen. Als zometeen de zon gaat schijnen is het weer helemaal goed.Het weer hier wordt ook wat beter even geen regen meer. Wij gaan er ook lekker van genieten veel liefs Hans en Emy.

• 13 Maart 2016 - 17:23

Henk En Wil Joustra:

Goede middag beste luitjes ,blij dat jullie in ieder geval goed zijn aangekomen. wij hebben in s,Graveland gewandeld ,maar de auto van Han wilde niet meer starten ,de wegenwacht gebeld na heel lang zoeken bleek de kabel van de dinamo afgebroken te zijn alles nagekeken geen kabel bij zich
    heeft toen een nieuwe gemaakt in Hilversum, zijn wel vakmensen met geduld .
    Het is hier wel lekker zonnig met een koud windje ,hoop dat het bij jullie wat warmer is .
    Geniet van je dagen.

Liefs en groetjes v u Mijdrecht

• 29 Maart 2016 - 14:15

Roelien:

Hallo lieve mensen weer lekker genieten met z .n tweeen en de paas met Petra erbij.
    Was natuurlijk weer gezellig,nu hier is het nog niets koud en regen.
    Ineke ik mis je wel op sport altijd gezellig met jou erbij,er komen zoveel nieuwe sporters bij
    dat het vertrouwde gevoel een beetje weg is.ook dat went wel weer.
    het duurt nog even voor je terug bent,ik en ook Ben wensen jullie heel veel plezier samen geniet er maar lekker van dikke knuffel Roelien en ook van Ben