Het is niet anders! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu Het is niet anders! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

Het is niet anders!

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

30 April 2016 | Nederland, Almere Stad

Lieve allemaal,
We komen naar huis! Hans smsde vanmiddag, dat zijn jongste zoon Stefan heel onverwacht is overleden. Voor Hans komen we terug naar Nederland.
We gaan morgenochtend van de camping weg, waar we nog steeds stonden omdat het zo gezellig was. De Duitsers zijn heel lief voor ons, als we volgend jaar maar terugkomen. En dat beloven we graag. Bij leven en welzijn.
Voor iedereen geldt, geniet van het leven, soms duurt het te kort.
We weten nog niet waaraan Stefan is overleden. Misschien komen ze erachter met de autopsie.
Iedereen vriendelijk bedankt voor alle berichtjes en dit is ons laatste bericht van Spanje 2016.!

• 01 Mei 2016 - 07:59

Petra:

Veilige reis....xxx

• 01 Mei 2016 - 11:08

Henk & Wil Joustra:

Goede reis terug ,doe rustig aan en voorzichtig tot kijk

• 04 Mei 2016 - 19:07

A.vredenbregt:

Lieve Ton en Ineke,

Het leven is zo ongerijmd, dat merken jullie nu toch maar weer.

Wij waren de afgelopen 2 dagen in Leuven en hebben de Koninklijke serres bezocht.

Doe vooral voorzichtig met rijden.

• 10 Mei 2016 - 15:54

Joke/frans:

Afschuwelijk bericht !! Ik lees het nu pas ivm geen wifi .wij zitten na 2 heerlijke weken met casper en rosanna in frankrijk nu bij barcelona en heb nu weer verbinding .we wensen jullie heel veel sterkte !!!!