Vakantie 2017, verrassingen in overvloed - Reisverslag uit Xàbia, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu Vakantie 2017, verrassingen in overvloed - Reisverslag uit Xàbia, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

Vakantie 2017, verrassingen in overvloed

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

24 Maart 2017 | Spanje, Xàbia

Lieve allemaal,
Wij zijn zondag om 12uur op de camping in Javea aangekomen. Plaats genoeg, dus we hebben een heerlijk rustig plaatsje in de Vlaamse hoek, achter de nieuwe toiletten. Mijn 1e verhaal had ik dinsdag geschreven, maar niemand heeft een mail gekregen. Hij staat op vliegreizen, dat heb ik gecontroleerd. Dus ik ga een kort berichtje schrijven op de gewone reisverslagen. Hopelijk krijgen jullie nu wel een mail, dat ik geschreven heb.
Het is hier weer heerlijk, vandaag, vrijdag, iets minder, maar verder heerlijk de zon en gezelligheid van de bekenden. Gisteren hadden we even een domper, want Petra schreef, dat ze achterover van de trap was gevallen, op haar rug, maar gelukkig kon ze na een uur bedenken, dat haar mobiel beneden lag. Buurvrouw geappt, Ab en Laura gevraagd te komen, ambulance gekomen om haar te onderzoeken. Ja dan ben je ver weg in Spanje. Gelukkig is de pijn nu iets minder.
We hebben al lekker geborreld met de belgen, die in Nederland wonen en de volgende dag met de Nederlanders, die in België wonen. Alles kan!
Mijn fiets had een kapotte versnellingskabelhuis, nu ook weer gemaakt, omdat we hier nu toch een beetje bekend zijn.
We hebben geluncht bij een restaurant, waar de 4 Nederlanders , die in België wonen zondag hadden gegeten. Ze hadden bonnen voor english breakfast gekregen, waar we met zijn 8en gebruik van hebben gemaakt. Alleen drinken en toast betalen.Haha. 5euro met fooi.
Gisteren en woensdagmiddag met de tv bezig geweest met Jan en Rien en Vodeg in Nederland, maar we hebben gekeken gisteravond.
Iedereen de hartelijke groetjes , Petra een dikke kus met 2 armpjes
tot de voldende mail
ton en ineke

• 24 Maart 2017 - 10:18

Jofra:

Heb je verslag gelezen ! Nog geen gmail ontvangen dus op die andere manier gaat het ook . Voor Petra veel sterkte !!

• 24 Maart 2017 - 10:22

Jofra:

Toeval !!! Ik stuur mail weg en krijg prompt mail terug van jullie goede reisverslag !!!!!

• 24 Maart 2017 - 13:37

Ab En Laura:

Lieve Zus en Zwager,

Zo te lezen hebben jullie het helemaal naar je zin. Hebben inderdaad geen mail ontvangen van vliegreizen, maar dat is logisch?? want jullie zijn met de camper. Maar vandaag wel de mail van "waar ben jij nu".
    Dus op deze manier kunnen we jullie reisavonturen goed volgen.
    Veel plezier en geniet ervan.
    Lieve groetjes

• 26 Maart 2017 - 13:29

Hans:

Ton en Ien genieten jullie er maar van, de weermannen cq vrouwen hebben ons ook mooi weer belooft.
    Het is weer heerlijk om veel buiten te zijn en lekker te genieten dat is fijn voor iedereen.
    Liefs van ons Hans en Emy

• 26 Maart 2017 - 14:10

Weinie En Hans Kruiswijk:

Ton en Ineke

Wij wensen jullie nog een hele fijne vakantie met veel " geniet momenten "
    En natuurlijk prachtig weertje !
    En wat een pech voor Petra veel sterkte met de pijn !

Groeten Hans en Weinie

• 26 Maart 2017 - 19:44

A.vredenbregt@kpnplanet.nl:

Lieve Ton en Ineke,
    Wat hebben jullie dat snel gereden. Volgens mij zijn jullie in 3 dagen naar Spanje gereden.
    Lekker plekkie, veel gezelligheid en mooi weer, fantastisch.
    Maar wat een pech voor Petra. Heeft ze niks gekneusd?
    Eigenlijk heeft ze nog mazzel gehad dat ze niets gebroken heeft, maar uit eigen ervaringen
    weet ik dat kneuzingen over de hele lijf ook erg pijnlijk zijn.

Wens haar van ons veel sterkte

Bram en Anneke

• 27 Maart 2017 - 18:34

Wendy:

Heerlijk op de bekende plek aangekomen! veel plezier. Hier schijnt nu ook de zon.

Liefs Wendy

• 27 Maart 2017 - 19:02

Ineke En Jan:

Hallo Ineke en Ton,
    Goed om te lezen dat de reis goed is verlopen. Naar om te lezen dat jullie dochter zo is gevallen.
    Hopelijk gaat alles weer goed met haar.
    Vanmiddag was ik bij Karin. Ook Suzanne was er. Jullie moeten de hartelijke groeten van hun hebben. Het was weer een gezellige middag.
    Met Jan gaat het nog steeds goed. Soms een beetje humeurig vanwege het haast niet meer roken. Maar dat is gauw weer over en ik let er toch niet op.
    Candaag hebben we genoten an lekker weer. Weer eens ouderwets buiten gezeten. Dat kunnen jullie natuurlijk ook. Geniet ervan en tot jullie volgende verslag.
    Groetjes, Jan en Ineke

• 29 Maart 2017 - 21:50

Henk En Wil:

Hai Ton en Ien

Blij dat jullie in ieder geval veilig zijn aangekomen .Het is toch een heel eind .

We hopen dat jullie er een fijne tijd hebben, en er van genieten.

Hier gaat alles zijn gangetje ,mooie dagen met goed weer.

De natuur is zo mooi met al die bloesems ,het knalt er uit.

Groetjes , Henk en Wil .

Verslag uit: Spanje, Xàbia

vakantie 2017. bonjour et au revoir

Lieve allemaal,
Eindelijk de 1e mail. Toen we zondag op de camping in Javea aankwamen, lag internet van de provider eruit, dus geen verbinding.
Gisterenavond pas de kaarten voor internet gekocht, maar de verbinding was nihil. Ik was bezig met verhaal en internet stopte ermee.
Nu vanaf het vertrek. Eerst tot 4 uur op het stemburo, best druk, toen naar Schagen voor Jose haar verjaardag. Gezellig de hele familie weer gezien en Barry maakte voor ons nog heerlijk vlees op de barbecue.2kruiken nodig om warm te worden in bed. Om 7.30 uur op pad. Om 10.00u gingen we de Nederl-Belgische grens over. Om 15.30uur op de camperplaats Millery, tussen Metz en Nancy. Zeker 10campers waren er om te overnachten.
Vrijdag de tolweg op tot Remoulins, tussen Orange en Nimes. Prachtige weg met bloeiende fruitbomen?Hele leuke plek bij de brug. Dorp door, daar was de Lidl, stukje roquefort et stukje gruyère kaas voor de volgende ochtend op het verse stokbroodje bij de bakker. Marlou, ons vriendinnetje, had heerlijkbroodje met rozijnen gebakken voor onderweg. Zaterdag Spanje in, overnacht bij de delta van de ebro.zondag het laatste stuk. Heerlijk weertje, s nachts voor Ton niet koud, maar ik heb electrische deken aangehad.
Meteen op de camping kwamen we Gera en Jan, onze Nederla ders, die in België wonen tegen, met Harrie en Bep, ook 2 overlopers. We hebben een heerlijk grote plaats bij de Belgen. Maandag boodschappen gedaan op de fiets en vandaag, dinsdag, geluncht met zijn 8en bij Scallops, waar Gera en Jan zondags hadden gegeten. Je krijgt dan bonnen om te ontbijten, binnen3dagen te gebruiken. Heerlijk onder de bomen, english breakfast, als lunch. Via de boulevard en de haven de lunch er weer afgelopen. Zo ben je uren verder! Oja voor de sporters: komen we het straatje inrijden waar we aan staan, wie zie ik Jannie, nu uit Huizen. Vanmorgen even met haar gesproken. Druk, druk, druk, verbouwing, maar ze komt langs. Mist ons nog, want in Huizen nog geen clupje zoals wij gevonden!,,
de hartelijke groeten van ons 2en voor iedereen.
liefs ton en in