Mazzel en toch weer pech. - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu Mazzel en toch weer pech. - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

Mazzel en toch weer pech.

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

21 Juli 2018 | Nederland, Almere Stad

Lieve allemaal,
Dank voor alle lieve berichtjes!
Petra heeft nog een paar vakantiedagen gehad,na al dat geregeld,maar moest zondagnterugvliegen. Wij hadden toen tijd voor een rit,de Mountains,met echt skipistes. Daar hebben we overnacht. Best fris! Volgende dag naar Stonehaven,onder Aberdeen en toen de kustweg. Prachtige omgeving! Maar smalle wegen!
Donderdagmiddag weer op de parkeerplaats van het ziekenhuis.Vrijdag 9 uur röntgenfoto's en daarna meteen bij de Nederlandse specialist. Foto's zagen er goed uit, hechtingen eruit,gips eraf en lichtgewicht gips erom.Volgendeafspraak in Almere. Ik heb de arts een knuffel gegeven. Ze heeft zoveel geregeld. Ze zei,ik vind het fantastisch wat jullie doen. Dat zouden mijn ouders echt niet doen. 11uur klaar! Op naar Balloch,daar hadden we met Peet nog een stukje Highland games en pipes gezien. Het regende,dus zaterdag,vandaag, naar Ardslui het hotel,voor mijn sling,die Petra per internet besteld had.Bijna daar,was er een camper,die de bocht afsneed. Ton reed al helemaal links,dus pats onze spiegel er finaal af. Hij reed door. Provisorisch geducteept en voor maandag afspraak garage in Inverness.
Daarna rustig aan ons rit maken.
We gaan wat we kunnen en we redden het met hulp weer van vriendelijke Schotten
Liefs allemaal

• 21 Juli 2018 - 12:19

Hans:

Het belangrijkste is dat het qua gezonheid goed gaat en dat jullie weer genieten, ja zo,n spiegel is vervelend en het kost weer geld als jullie vakantie er maar niet door beinvloed wordt.
    Het is hier nu wel erg warm je gaat het aan de natuur en in de tuin zien, we willen regen.
    Maar gelukkig kunnen we dat niet bepalen, we zien het wel.
    Jullie nog gefeliciteerd met je broer en zwager, hij is nog elke dag bezig en is nog druk met van alles en nog wat.
    Hier gaat het nu weer redelijk je moet vooruit blijven kijken maar dat valt niet altijd mee.
    Dikke knuffel Hans en Emy

• 21 Juli 2018 - 20:02

Petra:

Jezusmina weer wat!

• 22 Juli 2018 - 10:43

Jan En Ineke:

Hallo Ton en Ineke,
    Je vorige mail heb ik niet kunnen openen want mijn I pad vertoont kuren. Ik weet dus niet wat er met jullie is gebeurd.
    Wat het ook is, ik hoop dat je to h een fijne vaka tie hebt.
    Als ik deze mail van jullie ook niet had kunnen lezen, zou ik een briefje in je bus hebben gedaan voor je do hter met uitleg.
    Hier is alles goed. Ik hou het kort, de I pad kan er zo weer mee ophoiden.
    Groetjes, Jan en Ineke

• 22 Juli 2018 - 11:38

Ger En El:

Hallo Ton en Ineke ,
    Het loopt niet als jullie willen ik hoop dat de pols goed geneest wees voorzichtig met de rest van de reis , je rijd uiteindelijk links en dat is toch even wennen je moet erg opletten met bochten nemen , wij weten dat uit ervaring.
    We hopen dat de reis voor de rest voorspoedig verloopt .

• 23 Juli 2018 - 15:55

Henk Joustra:

Lieve Ton en Ineke
    Het zit jullie ook niet mee.
    Verder gaat alles goed zeggen we dan maar.
    Wij zijn druk met alles weg halen dan sta je kijken wat je allemaal in huis heb.
    Zouden nog even naar het oosten gaan met de caravan doen We niet.
    Blijven we heen en weer rijden .
    Het is hier wel erg warm zelfs mij te heet om buiten aan het werk te gaan.
    Ik hoop dat het jullie verder goed gaat en geniet.
    Wij gaan rustig ons gangetje.
    Veel liefs van Henk en wil

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

vakantie 2017. bonjour et au revoir

Lieve allemaal,
Eindelijk de 1e mail. Toen we zondag op de camping in Javea aankwamen, lag internet van de provider eruit, dus geen verbinding.
Gisterenavond pas de kaarten voor internet gekocht, maar de verbinding was nihil. Ik was bezig met verhaal en internet stopte ermee.
Nu vanaf het vertrek. Eerst tot 4 uur op het stemburo, best druk, toen naar Schagen voor Jose haar verjaardag. Gezellig de hele familie weer gezien en Barry maakte voor ons nog heerlijk vlees op de barbecue.2kruiken nodig om warm te worden in bed. Om 7.30 uur op pad. Om 10.00u gingen we de Nederl-Belgische grens over. Om 15.30uur op de camperplaats Millery, tussen Metz en Nancy. Zeker 10campers waren er om te overnachten.
Vrijdag de tolweg op tot Remoulins, tussen Orange en Nimes. Prachtige weg met bloeiende fruitbomen?Hele leuke plek bij de brug. Dorp door, daar was de Lidl, stukje roquefort et stukje gruyère kaas voor de volgende ochtend op het verse stokbroodje bij de bakker. Marlou, ons vriendinnetje, had heerlijkbroodje met rozijnen gebakken voor onderweg. Zaterdag Spanje in, overnacht bij de delta van de ebro.zondag het laatste stuk. Heerlijk weertje, s nachts voor Ton niet koud, maar ik heb electrische deken aangehad.
Meteen op de camping kwamen we Gera en Jan, onze Nederla ders, die in België wonen tegen, met Harrie en Bep, ook 2 overlopers. We hebben een heerlijk grote plaats bij de Belgen. Maandag boodschappen gedaan op de fiets en vandaag, dinsdag, geluncht met zijn 8en bij Scallops, waar Gera en Jan zondags hadden gegeten. Je krijgt dan bonnen om te ontbijten, binnen3dagen te gebruiken. Heerlijk onder de bomen, english breakfast, als lunch. Via de boulevard en de haven de lunch er weer afgelopen. Zo ben je uren verder! Oja voor de sporters: komen we het straatje inrijden waar we aan staan, wie zie ik Jannie, nu uit Huizen. Vanmorgen even met haar gesproken. Druk, druk, druk, verbouwing, maar ze komt langs. Mist ons nog, want in Huizen nog geen clupje zoals wij gevonden!,,
de hartelijke groeten van ons 2en voor iedereen.
liefs ton en in