Het regent,het regent,de straat is nat! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu Het regent,het regent,de straat is nat! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

Het regent,het regent,de straat is nat!

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

08 Maart 2019 | Nederland, Almere Stad

Lieve allemaal,
Dankjulliewel voor de mailtjes en de appjes! Gezellig!
De week is weer omgevlogen!
Zondag hebben we met Bep en Harrie bij de Chinees bij de boulevard
gegeten! Heerlijk! Absoluut geen mooi interieur,maar prima eten!
Gera en Jan gingen niet mee,want die hadden 5 x buiten de deur gegeten. Dinsdag hebben we met zijn zessen bij Bep gegeten. Buiten,het was droog,maar frisjes.
Oh ja,Beth en John van 7 jaar geleden,onze eerste keer Javea waren vrijdag gekomen met Charley,de papagaai! Gezellig! Maar vanmorgen weer uitgezwaaid!
Leen en Cecil uit Kampen zijn er weer met een andere camper!
En nieuw Gossip met Jos en José, met een oldtimer camper.
Een Amsterdams stel,die sinds 3 jaar in Diemen woont.
De tijd vliegt! Zondag gaan we met zijn tienen uit eten. Ik weet niet meer hoe het restaurant heet,maar het is uitstekend!
Voor iedereen een fijn weekend!
Liefs van ons

• 08 Maart 2019 - 06:44

Hans:

Ton en ien jullie vermaken je wel het is hier een stelletje ballu weer veel regen en heel veeel wind.
    Maar we moeten het er maar mee doen het is wachten op het mooie weer.
    Het is hier heel druk met de aanstaande verhuizing er is heel veel te regelen ik vlieg van hot naar her.
    Maar we blijven hopen dat er nu eindelijk rust komt, het wordt ook wel tijd.
    Wij wensen jullie een hele fijne vakantie verder en doe rustig aan.
    Lieve groet Hans en Emy

• 08 Maart 2019 - 06:49

Familie Vos:

Zo te lezen vermaken jullie je prima met alle bekenden en veel eten.

Deze week in NL niet zo’n mooi weer, maar het zonnetje begint er alweer doorheen te komen.
    Wij hebben een gezellig weekend voor de boeg met voetbal van Aaron, dansen van Sarah en een verjaardag van een vriend van ons.

Liefs van ons allemaal!

• 08 Maart 2019 - 10:53

Henk En Wil:

Hallo jongelui, eten jullie je tonnetje rond daar?
    Na regen komt weer zonneschijn hoor. er wordt alleen nooit bijgezegd wanneer.
    Hier schijnt ie op t moment dus en die harde wind sturen we gewoon weg.
    Blijf vooral genieten, net wat je zegt. t gaat heel snel.

Dikke knuf van ons. XX

• 09 Maart 2019 - 08:52

Laura En Ab:

Hallo Zus en Zwager,

Ook wij zijn nu aan het aftellen voor Finland. De koffers zijn bijna ingepakt.
    De laatste details voor de badkamer zijn besproken, dus we kunnen met een gerust hart op weg.

Leuk dat jullie zoveel bekenden tegen komen op de campingplekken. Lijkt ons ook reuze gezellig.
    Dus het motto blijft "genieten" en zo te lezen doen jullie dat ook.

Lieve groetjes,
    Laura en Ab

• 11 Maart 2019 - 12:58

A.vredenbregt:

Jullie eten toch wat af. Maar wel gezellig. Wij waren afgelopen zaterdagavond naar het Zaantheater. Prachtige trompetist, Eric Vloeimans, Een flaminco gitarist, en dit alles werd verbonden door gedichten met Gijs Scholten van Aschat, Zo mooi. Eigenlijk waren wij ook voor een paar uurtjes in Andalusie.

Lieve groetjes Bram en Anneke

• 11 Maart 2019 - 13:02

A.vredenbregt:

Lieve groetjes Bram en Anneke

• 19 Maart 2019 - 09:36

Yvonne Van Hoof:

Wat grappig, jullie staan met een papagaai op de camping, lachen!
    Is het een leukerd?
    Praat ie met iedereen mee?
    Het regende bij jullie, maar hier ook hoor! Regen, wind, meer wind, nog meer regen en wind, enz. Maar nu schijnt de zon (het is ondertussen 19 maart).
    Even bijlezen met jullie verslagjes, loop even achter door kuurtje Predletters gevolgd door ritmestoornis en cardioversie. Joh, nooit saai hier, ha ha!

Geniet maar lekker daar, liefs van Yvon

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

vakantie 2017. bonjour et au revoir

Lieve allemaal,
Eindelijk de 1e mail. Toen we zondag op de camping in Javea aankwamen, lag internet van de provider eruit, dus geen verbinding.
Gisterenavond pas de kaarten voor internet gekocht, maar de verbinding was nihil. Ik was bezig met verhaal en internet stopte ermee.
Nu vanaf het vertrek. Eerst tot 4 uur op het stemburo, best druk, toen naar Schagen voor Jose haar verjaardag. Gezellig de hele familie weer gezien en Barry maakte voor ons nog heerlijk vlees op de barbecue.2kruiken nodig om warm te worden in bed. Om 7.30 uur op pad. Om 10.00u gingen we de Nederl-Belgische grens over. Om 15.30uur op de camperplaats Millery, tussen Metz en Nancy. Zeker 10campers waren er om te overnachten.
Vrijdag de tolweg op tot Remoulins, tussen Orange en Nimes. Prachtige weg met bloeiende fruitbomen?Hele leuke plek bij de brug. Dorp door, daar was de Lidl, stukje roquefort et stukje gruyère kaas voor de volgende ochtend op het verse stokbroodje bij de bakker. Marlou, ons vriendinnetje, had heerlijkbroodje met rozijnen gebakken voor onderweg. Zaterdag Spanje in, overnacht bij de delta van de ebro.zondag het laatste stuk. Heerlijk weertje, s nachts voor Ton niet koud, maar ik heb electrische deken aangehad.
Meteen op de camping kwamen we Gera en Jan, onze Nederla ders, die in België wonen tegen, met Harrie en Bep, ook 2 overlopers. We hebben een heerlijk grote plaats bij de Belgen. Maandag boodschappen gedaan op de fiets en vandaag, dinsdag, geluncht met zijn 8en bij Scallops, waar Gera en Jan zondags hadden gegeten. Je krijgt dan bonnen om te ontbijten, binnen3dagen te gebruiken. Heerlijk onder de bomen, english breakfast, als lunch. Via de boulevard en de haven de lunch er weer afgelopen. Zo ben je uren verder! Oja voor de sporters: komen we het straatje inrijden waar we aan staan, wie zie ik Jannie, nu uit Huizen. Vanmorgen even met haar gesproken. Druk, druk, druk, verbouwing, maar ze komt langs. Mist ons nog, want in Huizen nog geen clupje zoals wij gevonden!,,
de hartelijke groeten van ons 2en voor iedereen.
liefs ton en in