prettige paasdagen - Reisverslag uit Xàbia, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu prettige paasdagen - Reisverslag uit Xàbia, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

prettige paasdagen

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

04 April 2015 | Spanje, Xàbia

Hallo allemaal,
Semana santa is het hier de hele week. Vanaf woensdag is despaanse infasie de camping aan het veroveren. Gezellig met spelende kinderen en de hele dag etensluchtjes.
Wij willen iedereen fijne paasdagen wensen.
We hadden al een leuk mailtje van Sjef en Fietje, dus dacht ik, even een verslagje maken.
Ton en Chris hebben woensdagmiddag een culinaire lunch genuttigd met pulpo,, de octopus,, tenminste de helft. Jamie Oliver is eraan te pas gekomen. Ze vonden het lekker. Ik heb 1hap octopus genome , voor mij was het een rubberen robbie.
Keet en ik hebben een lekker broodje pate en jam genomen.
Morgen gaan we met zijn 6en kipcurry eten. Keet en JP hebben de inkopen gedaan en JP zijn supercor-pan wordt in gebruik genomen.
De kosten delen we.
Wij gaan dinsdag naar Altea, cap blanch. Eerst naar de garage, waar Ton een afspraak heeft gemaakt, want de brandstoffilter lekt nog of weer.
Geniet van de dingen, die komen gaan!
Paul en Wen veel plezier op Terschelling in de Walvisvaarder.
Petra gaat dinsdag met Anabel naar Keukenhof veel zon!
Hans en Emy jullie volgende uitje, veel fiets en wandelplezier.
Bram en Anneke de volgende 3? Bestralingen, sterkte
Het lekkere weer komt jullie kant op, we blazen.!
Aaron en Irene , alweer beter en zijn u Sarah en Patrick ziek? Of zijn ze de dans ontsprongen?
Iedereen niet teveel eieren eten, dan worden jullie van die zachte eitjes! Grapje!,,,,

Liefs Ton en In

• 04 April 2015 - 12:47

Petra:

Jullie ook fijne paasdagen moppies en alvast eet smakelijk morgen! xxx

• 04 April 2015 - 13:57

Aart En Marijk:

Vanuit een nu zonnig almere fijne pasen.
    Hier alles ok.
    geniet en een dikke knuffel

• 04 April 2015 - 14:57

Fred:

Jullie ook fijne paasdagen en graag een beetje harder blazen. Misschien komt de zon dan wat eerder.

groetjes Fred

• 04 April 2015 - 16:25

Henk Koeslag:

Hele fijne paasdagen gewenst. Inktvis is niet mijn favoriete hap. Liever iets met garnalen ofzo.
    groeten, Henk.

• 04 April 2015 - 16:33

Henk & Wil Joustra:

Hallo Ton en Ineke

Allereerst ook fijne paasdagen .Jullie hebben nog steeds mooi weer ,dat valt hier wel tegen ,wij zijn al blij als het droog is .Morgen gaan Han en ik een eind lopen in s Graveland meestal 5.5 km . De natuur begint al wel te ontluiken ,zien toch zo nu en dan nog wel reen het is er wel erg mooi.
    2e paasdag gaan we bij Mariek en Jeroen brunchen .

veel liefs v u de st Jan

• 04 April 2015 - 17:43

Hans:

Jullie kunnen elke dag wel een verhaal schrijven, zoveel gebeurt er. Worden er geen eieren op de camping verstopt? Wij zijn aan het aftellen voor onze eerste midweek weg. Wij wensen iedereen een hele fijne paas, en hopen dat het in ieder geval droog blijft. Jullie verder een hele fijne vakantie. Liefs Hans en Emy

• 04 April 2015 - 19:16

Jan En Ineke:

Hallo Ineke en Ton,
    Jullie ook heel fijne Paasdagen gewenst. Wij vieren morgen de verjaardag van Monica, dus dat is weer de hele familie en vriendenschaar bij elkaar. Altijd heel gezellig.
    Ik liep van de week nog langs jullie huis. Alles staat nog goed overeind.
    De 28ste april komt de handwerkclub weer bij elkaar bij Karin, dus zal er ook wel over jullie worden gepraat (alleen maar goeds hoor).
    Tot de volgende mail.
    Groetjes van Jan en Ineke

• 05 April 2015 - 09:30

Laura En Ab:

Ik wist niet dat jullie een culinaire vakantie aan het houden waren. Maar blijkbaar zijn er ook een aantal topkoks aanwezig. Heel goed. Genieten maar!!
    Hier lijkt het weer de goede kant op te gaan, dus nog even blijven doorblazen graag.
    Jullie ook een fijne paasdagen toegewenst.
    Lieve groetjes,
    Laura en Ab

• 05 April 2015 - 16:15

Jofra:

Van ons ook hele fijne pasen gewenst !! Hoe meer gezellige verhalen hoe meer wij ook zin krijgen !! Vertrekken 25 april richting orange ( 3 dagen rijden ) dan de 2 mei naar italie met de hele bubs ,hebben daar ook erg veel zin in :-)))

• 06 April 2015 - 09:21

Familie Vos:

Hallo!
    Wat fijn dat jullie genieten.
    Wij zijn gelukkig weer allemaal beter. Gister gezellig paas lunch met zijn allen gehad en genoten van het zonnetje buiten.
    Aaron heeft afgelopen zaterdag zijn B diploma gehaald net zwemmen. Wij zijn super trots!

• 13 April 2015 - 14:39

A. Vredenbregt:

Pasen ging snel voorbij. Lekker gegeten met de kinderen. Afgelopen zondag was het weer eens schitterend weer. Naar Petten gereden, daar 8 km gelopen , heen over het strand Goudgeel en super breed door de zandsuppletie, terug door de duinen. Er was harde wind, dus sávonds rozig voor de TV.
    Dinsdag oppassen,de verjaardag van Joke, woensdag komt een oud collegaatje met haar dochter op de koffie en zaterdag wordt er even muziek gemaakt met de franse vrienden van Ruud en Suzanne. De week weer vol. O ja, en ma. wo en vrijdagmiddag nog even bestralen. Bram is nog steeds topfit!! Goed toch. We genieten super van alle dagen

Jullie ook trouwens met veel lekker eten. Ineke ik heb ook eens inktvis gegeten op Samos,en vond het ook niet te doen. Ik hoef het nooi meer. aal is veel lekkerder!!
    Althea is ook leuk, rond de rots met al die meeuwen te lopen is schitterend.
    En het oude hooggelegen Althea, , is ook de moeite waard.

Genieten jullie er maar goed van,'Groetjes Bram en Anneke