Kapsalon Christina, deel 2 - Reisverslag uit Granada, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu Kapsalon Christina, deel 2 - Reisverslag uit Granada, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

Kapsalon Christina, deel 2

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

25 April 2015 | Spanje, Granada

Donderdag was er markt, peet en ik op de fiets,doppers,mandarijnen,krielaardappelen en verse pepers gehaald en bij de polloman een gegrilde kip en stokbrood. Dus smiddags warm gegeten en genoeg kip vor vrijdag pittige kip en nog over voor Ton en mij.
Zaterdag gingen peet en ik op de fiets naar de aldi, boodschappen doen. Op de terugweg lekke band met mijn eletrische fiets, dus lopen, 3,5km langs de boulevard. Gelukkit sapje meegenomen, dus onderweg bankje genomen en drinken.
Terug bij camper, had Ton een tondeuse gekocht, moest ik zijn haar doen!, Peet heeft het gefilmd en fotos gemaakt. Het is goed gelukt,dus vandaar kapsalon Christina.
O antwoord op vorig verslag,bij de aldi was toevallig een fles hugo, petra drinkt niet, maar een hugo slaapt ze goed op. Nou 1x, toen had ik een fles turron, ook lekker, daarna limoncello,ook lekker! Dus ze doet lang met de hugo!
De camper lekt niet meer, dus lang leve de spaanse monteur, de nederlandse had de dop van de huls van de filter te strak gedraaid met als gevolg, dat de camper redelijk zwart en vet was!
Nu is de camper met hars en plak,want de afscheiding tussen 2plaatsen is met bomen, hoog en minder hoog,maar wegens water tekort altijd met luis!
Morgen gaan we hier weg, eerst naar Nerja 25km verder, dan naar de botanische tuin in Malaga en vandaar even kijken of we kunnen blijven overna hten of vast richting vliegveld rijden, want Petra moet om half negen smorgens inchecken.
Daarna gaan wij richting de streek extramadura.
Iedereen bedankt voor de mailtjes.
Roelien,wzt heb ik gelachen om de 100jarige, ik heb het 2e boek gescoord op een camping, bewaar ik voor je.
Aart en Marijke sterkte met de gezondheid!
Bram over de helft,dus het aftellen gaat gestaag door,sterkte, maar je voelt je nog goed!
Jeroen alvast gefeliciteerd, Mariek natuurlijk ook.
Ger succes woensdag bij je hoortest, wat zal het gehoor weer goed worden!
Liefs voor allemaal van ons 3en.
Ton,Petra en In.

• 25 April 2015 - 16:31

Marieke:

Hola chica's I chico! Goed te lezen dat t allemaal lekker gaat daar in Spanje. Foto's in het kasteel in Alhambra zonder mensen maken is bijna niet mogelijk helaas ;-) ik geloof dat ik 1 foto heb waar niemand opstaat.. Ronda is fantastisch om te zijn inderdaad en de wandeling om de stad heen hebben we vorig jaar inderdaad gemaakt, super! Geniet lekker verder, Peet vast n veilige vlucht!! Dikke zoen xx

• 25 April 2015 - 16:48

Jofra:

Vandaag vertrokken .eerste rit zit erop .zitten bij arlon en zijn echt niet de enigen!!!!!!

• 25 April 2015 - 16:57

A. Vredenbregt:

Hoi Ton, Ineke en Petra,
    Goh, jongens dat het er al zo heet is, hier dus niet, de ene dag veel zon, maar harde koude wind en de andere dag regen. Daar word je snotterig van als je niet uitkijkt.
    Denk dat wij volgend jaar ook maar zo'n reisje maken. Voor dit jaar zijn we blij dat we de boot niet hebben afgeboekt. Deze gaat voor ons op 4 juni vanaf Ancona. en bij leven en welzijn gaan we mee. De camping is in ieder gaval open. Bram heeft gebeld, ze herinnerden ons nog, die grote familie met 3 kleine kinderen, je weet het vandaag de dag maar nooit met die Grieken!!

Het gaat hier goed, volgende week nog di-,wo-en vrijdag bestalingen en dan nog een week van 2 maal, dan zitten er 19 bestralingen op.
    A.s. maandag, koningsdag speelt de band een uurtje in het Zaantheater.
    Verder gaat alles zo hier z'n gangetje
    Liefs Anneke (groetjes ook van Bram)

• 25 April 2015 - 17:08

Henk Koeslag:

Hoi allemaal,
    Goede reis gewenst voor Petra.
    Veel plezier verder.
    Henk.

• 26 April 2015 - 13:29

Ger En El:

Hallo Ton en Ineke
    Een behoorlijk reis verslag jullie genieten wel en dat is goed , hier gaat alles naar wens wij wensen jullie verder een goede reis en doe voorzichtig .
    Jullie horen nog wel hoe het is afgelopen bij de K.N.O. arts .
    Groetjes van El en Ger

• 26 April 2015 - 14:33

Laura En Ab:

Hallo Familie,

Zo te lezen gaat het allemaal goed bij jullie. Gelukkig zijn ook de "reisverhalen" uitgelegd en is het goed om te lezen dat de camper weer goed is en dat Hugo drank is.
    Hier wordt het weer wat slechter en is Laura bezig met de voorbereiding van haar 1e 'Koningsdag'.

Goede reis verder en blijf vooral genieten.
    Veel liefs
    Laura en Ab

• 27 April 2015 - 18:55

Wendy En Paul:

Hallo luitjes,

mooie avonturen weer beleefd! Leuk om te lezen.
    Gelukkig dat de camper weer helemaal ok gemaakt is.

hier zeker wisselvallig qua weer. Gisteren naar Putten sauna geweest, was het een mooie dag voor.
    Een heerlijk cadeau van de volleyballers.
    Vandaag lekker een extra dagje vrij met redelijk wat zon al is de wind wel koud hoor bij 10 graden.

Veel plezier maar weer.

Liefs Paul en Wen

• 02 Mei 2015 - 09:13

Henk En Wil Joustra:

Lieve Ton en Ineke.

Jullie dagen met Peetje zijn ook voorbij, dat was wel een leuke afwisseling na zo veel weken zonder Petra. Wij nog twee weken dan schiet het voor ons ook op, ik denk dat wij s maandags gaan de 18e Mei
    eerst naar Arlon ,daarna naar La Bresse . Wij wensen jullie nog veel plezier en prachtig weer.

veel liefs v.u de St Jan

• 05 Mei 2015 - 07:22

Jofra:

We hebben het fantastisch in italie ,alles gaat geweldig ,hebben veel lol met z'n elfen ,het huis en zwembad en omgeving zijn fantastisch ,en het weer is super !!!! Dus een droomreis voor ons !!!!!!

• 05 Mei 2015 - 15:27

A.vredenbregt@kpnplanet.nl:

Ben ik nog een keer,
    Wat een raar weer is het toch hier, vandaag 5 mei, vanmorgen heerlijk zonnetje, zo rond de middag onweer en hoosbuien. Wij waren met Anneloes en de kinderen naar de kermis, ben ik toch met Bram (jr) in de zweefmolen geweest en Bram (sr) met Bram (jr) in de botsauto's.
    Dat was genieten.
    Dat doen jullie dus ook met heel wat lekkerder temperatuur.
    Vanmiddag de laatste bestraling, dan kunnen wij ons ook gaan voorbereiden op de vakantie.

Hartelike groet Anneke