het is een komen en gaan - Reisverslag uit Cáceres, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu het is een komen en gaan - Reisverslag uit Cáceres, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

het is een komen en gaan

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

16 Mei 2015 | Spanje, Cáceres

Hallo allemaal,
Allemaal bedankt voor de mailtjes. Gezellig om wat van het thuisfront te horen.
We hebben een heel rustige week gehad, want het is verschrikkelijk warm geweest. Woensdag was het 39graden in de camper!
Maar eerst zondag, moederdag. Ton had bedacht, dat we 'smiddags naar Caceres zouden gaan. Ik had marokkaanse drumsticks gemaakt met knoflook, ui, dadels en rozijnen met couscou, genoeg voor 2x. Dus zondagmiddag warm gegeten, toen op de fiets naar Caceres. Eigenlijk was er niets meer van het gezellige muziekfeest over. Toen was het in de stad al 39graden. SAvonds gebakken eitje gegeten door Ton gemaakt.
Maandag werkdag, Ton zijn stoel gerepareerd en de douchekabine en ik 2wassen gedraaid, dus beddengoed is weer gedaan en alle was.
Dinsdag camper gewassen en ik de ramen en horren gedaan en de dakluiken. Ziet er weer netjes uit.
Dinsdagavond met buurman Henk Barcelona gekeken. Henk had geen ontvangst. Woensdagavond ook samen gekeken. Bij 39gr.geen opwinding, maar toen we weer buiten zaten, vond de Engelse buurman het nodig om om 23.18u te zeggen, dat hij niet kon slapen! Henk zei, dat de nachtrust van 1 tott 6uur was. Dat heb ik hem de volgende ochtend laten zien, voordat hij wegging! Henk en Nettie gingen ook weg naar Sevilla.
Donderdag en vrijdag was het heerlijk weer met lekker windje.
zaterdag, vandaag, weer naar Caceres geweest.Feest van de vogels was er. Erg leuk voor de kinderen.
Maandag naar Trujillo en montfrague, het natuurgebied.
Voor iedereen een goed weekend.
o en natuurlijk nodigen wij jullie allemaal uit mijn en Ton zijn verjaardagen bij en met ons te vieren. Wij komen pas 24 of 25 juni thuis en vieren onze verjaardagen in etappes. Een afspraak volgt.
liefs van ons
ton en in

• 16 Mei 2015 - 20:32

Hans:

Jullie verhalen zijn leuk om te lezen, ik geloof niet dat ik het zo op papier zou krijgen. Het is wel prachtig weer bij jullie hoor wij waren even aan het kijken hoe het weer in de eifel wordt, maar dat wordt winter jassen en erwtensoep eten. Is er geen lekkage in de camper nu het raam stuk is? Jullie vermaken je in ieder geval prima en dat is het belangrijkst. Wij gaan morgen pakken en dan maandag op pad, we hebben er zin in. Ook Henk en Wil gaan lekker op pad rust en genieten, niks moet alles mag.Voor jullie verjaardagen, wanneer jullie dat vieren horen we wel. Wij wensen iedereen die op vakantie gaat een mooie tijd en geniet, ook als je thuis blijft. Fijn weekend groeten Hans en Emy

• 16 Mei 2015 - 21:45

Hoi Ton en In,

Hier dan een berichtje van een thuisblijver

• 16 Mei 2015 - 21:55

Hanneke:

Oh, da's geinig, de rest van mn berichtje wordt niet geplaatst.... Censuur?!? Dan gewoon maar in de herkansing

• 16 Mei 2015 - 21:56

Hanneke:

Ooooh, we mogen niet te lange berichten schrijven?! Dan wens ik jullie snel veel plezier verder, geniet van het Spaanse leven

• 17 Mei 2015 - 09:16

Petra :

Hallo mopjes,
    Een beetje zon van jullie is hier nog steeds welkom!
    Heb niet veel te melde... Ben druk aan het leren en bewegen kost vandaag iets meer moeite want ik heb ontzettende spierpijn van gisteren, maar ik heb het gehaald!
    Nu volgende maand nog de 10 km in utrecht....
    Dikke kus en tot horens!
    Ikke

• 17 Mei 2015 - 10:28

Familie Vos:

Hoi hoi!
    Leuk om jullie verhalen weer te lezen!
    Wij zijn een paar dagen in een huisje geweest met Patrick zijn ouders. Erg leuk geweest!
    Schatzoektocht gedaan voor kids en een'echte' schat gevonden. Aaron dacht in ieder geval dat hij echt was, erg grappig!
    Met Pinksteren met mijn ouders een weekendje weg! Daar hebben we ook veel zin in.

Tussendoor werken we ook af en toe ;-)

Geniet er nog van! We horen graag wanneer jullie je verjaardag vieren.
    Wanneer het feestje voor Aaron zijn is horen jullie ook nog!

Xxx van ons!

• 17 Mei 2015 - 11:27

Jofra:

In gedachten

• 17 Mei 2015 - 16:31

Henk Koeslag:

Van die temperaturen die je noemt kan ik alleen maar dromen.
    Ik was gisteren in Groningen voor een algemene ledenvergadering. Bij jullie vergeleken was het daar koel. Meer heb ik niet te melden.

Henk.

• 17 Mei 2015 - 21:39

Laura En Ab:

Hallo Zus en Zwager,
    Klinkt allemaal goed wat jullie aan het doen en ondernemen zijn. Stuur maar wel een beetje (!!) warmte naar Nederland, want dat kunnen we wel gebruiken.
    We horen graag wanneer de verjaardagen worden gevierd. Laura heeft inmiddels injecties in de muis van haar hand gekregen welke de pijn van de artrose zou moeten gaan verminderen. Verbetering zou in principe binnen 3 weken merkbaar moeten zijn.
    Kunnen in ieder geval volgende week rustig aan doen.

Veel plezier verder.
    Lieve groetjes,
    Laura en Ab

• 23 Mei 2015 - 17:05

A.vredenbregt@kpnplanet.nl:

lfs aan. De PSA waarde van Bram is nu uitstekend. De bestralingen hebben gewerkt. HOERA.
    Vrijdag gaan wij rijden, dus dit was van ons voorlopig het laatste nieuws
    Voor Maandag alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ineke.

Gr. Anneke

• 25 Mei 2015 - 08:23

Hans:

Goedemorgen, Ien van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wij wensen jou nog heel veel mooie jaren. Maak er een leuke dag van, wij gaan naar de verjaardag van Ria. Spanje is een beetje te ver om even op de koffie te komen. Dikke knuf Hans en Emy.