Spanje 2016, warmwaterkruiken - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu Spanje 2016, warmwaterkruiken - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

Spanje 2016, warmwaterkruiken

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

06 Maart 2016 | Nederland, Almere Stad

Hallo allemaal,
Daar zijn we weer!Een nieuwe reis, wel weer naar Spanje, want daar schijnt de zon.
Morgen 7maart vertrekken we. Onze eerste stop is Budel. We hebben 1,5jaar geleden een tv en antenne laten plaatsen door een uitstekend bedrijf VODEG, dat is in Budel. Afspraak om 11uur, want om 12 uur gaan ze eten. Canal digital heeft de zenders nu alleen op digital en dat moet veranderd worden op de schotel.
Dan kunnen we via Maastricht, Luik naar Luxemburg en dan Frankrijk in.
We verwachten snachts nachtvorst te krijgen, dus ik heb warmwaterkruiken gekocht, nee niet lachen. We staan onderweg niet op stroom, dus geen warme bedden.Vorige week dacht ik en heb ik even overlegd, zullen we maar kijken of er nog kruiken zijn. Tuurlijk, gewoon te koop bij Blokker.
Arie zorgt voor huis en haard. Petra voor de Kia, afentoe een stukje rijden en Arie bijstaan en Harrie zet zijn blauwe bolide bij ons voor de deur.
Als we op een camping staan hebben we , meestal , wifi en whatts app. Verder altijd smsjes.
We hopen weer regelmatig te kunnen mailen en ook mailtjes terug te krijgen.
De eerste 3 weken zij we in Javea op de camping, waar Petra naartoe komt en met de Pasen bij ons is, van 20maart tot 30maart.
veel liefs voor iedereen en een goede gezondheid voor iedereen
daag
ton en ineke

• 06 Maart 2016 - 11:16

Hans:

Leuk dat we weer op de hoogte gehouden worden. Doe in iedergeval rustig aan en geniet er weer van. Dat zonnetje komt vanzelf wel, en als hij er is weer lekker bakken. Wij gaan van 14 t.m 25 mrt weer naar een huisje van buitenleven in ,t Harde de fietsen staan op nieuwe banden dus we kunnen er weer tegen aan. Leuk dat Petra al weer snel naar jullie toe komt. Fijne vakantie Liefs Hans en Emy

• 06 Maart 2016 - 13:04

Fred:

Hi Ton en Ien. Fijne vakantie weer en doe voorzichtig. Daar schijnt de zon meestal wel, maar eerst dan nog enkele ontberingen doorstaan met koudere nachten maar des te meer geniet je straks van de zon.
    Dus fijne vakantie

• 06 Maart 2016 - 13:15

Ger En El:

Hallo Ton en Ieneke,
    Rijden jullie in een keer naar Spanje , nee toch hoop ik , want waar is de eerste stop in Frankrijk en is daar een camping open .
    Laat even wat weten.
    Een goede en veilige reis.
    Groetjes El en Ger

• 06 Maart 2016 - 16:38

Henk En Wil Joustra:

We hebben jullie zaterdag nog gesproken en een fijne tijd gewenst ,maar nog eens n hele goeie reis en geniet er van .Wij wachten nog een paar maanden tot het wat warmer is .

Liefs Henk en Wil

• 06 Maart 2016 - 23:11

Maaike:

Hoi Ton en Ineke, nogmaals een hele fijne reis (ik kijk nu al uit naar al jullie reisverslagen) en een hele fijne vakantie. Geniet ervan en van elkaars gezelschap!! Veel liefs, Maaike xxx

• 07 Maart 2016 - 14:34

Hanneke:

Dag lieve vakantiegangers! Groot gelijk dat jullie warmwaterkruiken meenemen! Vanochtend al een verrassing, zo'n witte wereld ineens.
    Gaan jullie maar lekker richting zon en zomer hoor!!!!
    Een goede reis gewenst, doe voorzichtig en rustig aan, dikke zoen, Hanneke

• 08 Maart 2016 - 22:01

Joke/frans:

In plaats van belletje hele fijne gezellige vacantie !! Geniet en hopenlijk maken jullie weer erg leuke dingen mee