Fijne Paasdagen - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu Fijne Paasdagen - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

Fijne Paasdagen

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

19 Maart 2016 | Nederland, Almere Stad

Hallo lieve allemaal,
Dank voor alle berichtjes. De vragen zal ik meteen beantwoorden. Joke, het is halfom,50% campers en 50% caravanners. En heel afwisselend een aantalbusjes. En enkele tenten, maar dat is denk ik koud s nachts.
Irene, ik ben er nog niet achter, wat oma en opa in het spaans is, misschien is dat wat.
We hebben nog niet veel te melden dan dat het heerlijk is om hier onze Spanjereis weer te beginnen. Je weet een beetje de buurt en verschillende bekenden van andere jaren.
We begonnen met Keet haar verjaardag, meteen vrijdags, met koffie met taart, ja speciaal voor haar gebakken een chocoladetaart, met 66 erop en haapy birthday. Op de boulevard, bij de haven. Lope d ernaartoe want Ton zijn fiets stond in de garage en daar kon hij niet bij op het oude stekje. Toen we terug kwamen was er een plekje vrij aan de hoofdstraat aan de ka t van het nieuwe toiletgebouw. Gevraagd bij de receptie, sleutel mee voor electra en verhuizen. Een uur later waren we aan kant en stonden de e-bikes tegen de boom.
Donderdag zijn we met zijn 12en varkenswangetjes wezen eten bij El Faisan, de fazant, speciaal voor ons had de kok dit gerecht gemaakt. Dat was met de groep van Jan en Gera. Ik ben vroeg met schrijven, want we gaan Petra vanavond halen en dan haal ik de tablet van de wifi af, dan heeft Petra op haar mobiel ook internet. En ik heb internet op mijn mobiel, dus gewoon bereikbaar. O we hebben donderdag al verse doppers gekocbt en gedopt. Toen zei Ton zal ik bijhalen, 4 kilo bijgehaald en nog kunnen doppen voordat we uiteten gingen.Alles ligt in zakjes in de vriezer.
Het weer is fris, voor wat we gewend zijn, maar ja in Nederland is het lekker weer, dus we wachten wel af.
Het is nog een beetje vroeg, maar iedereen fijne paasdagen en hopelijk zonnig weer voor iedereen.
hartelijke groetjes van Ton en Ineke

• 19 Maart 2016 - 11:15

Petra:

Ha lekker doppertjes! tot straks xxxx

• 19 Maart 2016 - 20:22

Hans:

Fijn om te horen dat jullie het zo naar de zin hebben. En de kers op de taart Petra komt weer even logeren. Ook in nederland is het lekker weer om actief te zijn, we hebben vandaag mountainbike,s gehuurd inclusief gps we hebben 24 km gefietst spannend soms pittig maar heel leuk. Wij hopen dat jullie je weer vermaken en ook weer leuke dingen gaan doen met Peet erbij. Liefs Hans en Emy

• 21 Maart 2016 - 21:44

Aart:

Ook vanuit almere prettige paasdagen gewenst.
    het weer blijft een beetje kwakkelen.
    Voor de rest gaat alles zijn gangetje.
    groeten. En tot horens.

• 27 Maart 2016 - 17:08

Ineke En Jan:

Hallo Ton en Ineke,
    Bedankt voor je mail. Ik ben laat met onze welgemeende Paaswensen, maar de I-pad had zeker kuren. Ik kreeg de mail terug.
    Hopelijk nu beter. Ik lees dat jullie het weer gezellig hebben, fij. Zo.
    Afgelopen dinsdag zijn we bij Karin geweest. Lekker gehandwerkt en gekletst. Alles goed met iedereen.
    We wensen jullie nog veel plezier. Tot je volgende brief.
    Groetjes, Jan en Ineke

• 28 Maart 2016 - 19:44

A.vredenbregt@kpnplanet.nl:

Hoi Ton en Ineke,

Eindelijk dan hier bericht uit het Zaantje. 'T was druk met huisjes kijken voor Lon, beetje ziek zijn en de week voor Pasen toch alle geplande aktiviteiten willen doen, ondanks het hoesten en proesten van ons beiden.. Eerste Paasdag Lasagna gemaakt en meegenomen naar Loes, Daar waren we met 12 man, gezellig. Vanmiddag gewandeld in de storm door de casticumse duinen. Goede vrijdag bij Klaas geweest in Egmond a zee. Nu hebben we de komende weken het wat rustiger gelukkig.

Jullie vermaken je uitstekend, helemaal nu Petra er ook al weer bij is. het zal beslist nog warmer worden de komende weken, hier is het nu 12 gr. , maar storm, windkracht 8/9.
    Blijft Petra een week ?

Fijne Paasdagen lukt al niet meer, die zijn alweer voorbij, op naar de Pinkster dan maar!
    Veel plezier, de hartelijke groeten aan Petra en veel mooi weer gewenst.

Tot de volgende mailwisseling, groetjes Anneke ( en Bram )

• 28 Maart 2016 - 20:01

A.vredenbregt@kpnplanet.nl:

Ben ik nog een keer, heb inmiddels alle andere reisverslagen gelezen. Petra gaat dus de 20ste weer terug.
    Goh en onderweg was het een ietsiepietsie koud, Wat een mazzel dat je die warmwaterkruiken toch nog op het laatste moment hebt gekocht. Hier brandt de kachel ook nog volop hoor! Maar het grote genieten op die prachtige camping in Javea onder de sinasappelbomen is gelukkig begonnen. Wij komen daar beslist ook nog eens, Nou Ton en Ineke, fijne avond en tot de volgende berichtrgeving,

Hartelijke groeten van ons beiden.