Overal komt een eind aan! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu Overal komt een eind aan! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

Overal komt een eind aan!

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

20 Februari 2022 | Nederland, Almere-Buiten

Lieve allemaal,

Ja het gaat gebeuren!!

We komen naar huis! We gaan dinsdag vertrekken van de camping.

Een dag extra voor het geval dat of de weg onbegaanbaar is of misschien heel mooi weer.

We zijn niet de eersten,die weg gaan. Vanmorgen zijn Tineke en Theo vertrokken,half uur later Uwe en Barbara. Nog niet direct naar huis,maar met tussenstappen.

Het is goed reis weer: droog,geen zon tot nu toe.

Bij ons liggen de dingen,die we meenemen al in de camper!

De was hangt,hopelijk droogt ie ook!

Eten voor onderweg in de vriezer en alles om nog wat te maken en pannenkoeken altijd goed!

Morgen gaan we nog naar de wok!

Hoef ik geen eten meer te maken!

Dinsdag als we buiten de poort zijn,eerst tanken en LPG vullen.

En dan rijden. We zien wel hoe er,laag in Frankrijk of hoog in Spanje.

Een feit is dat hoe hoger we komen,hoe kouder het zal worden!

En dan maandag de 28e de APK voor de camper. Dan de camper naar de stalling. Tot de volgende keer!

Dankjulliewel allemaal voor het volgen van onze vakantie. Dank voor het reageren. Gezellig weer even wat uit Nederland te horen.

Liefs van Ton en In

• 20 Februari 2022 - 12:24

Petra :

Net geen half jaar! Rij voorzichtig, xxx

• 20 Februari 2022 - 13:18

Charlotte:

Goede terugreis.

• 20 Februari 2022 - 15:46

Hans Joustra:

Ton en Ien jullie kunnen terug kijken naar een prachtige periode, volop genoten en voor herhaling vatbaar. Ik hoop dat de terug reis rustig verloopt, het spookt hier behoorlijk en hopelijk gaat de wind snel afnemen. Doe voorzichtig en geniet ook nog van de reis naar huis. Als jullie thuis zijn spreken we elkaar snel. Groetjes Hans

• 20 Februari 2022 - 16:27

Ineke En Jan:

Hallo,
    Alvast een goede reis gewenst en veilig thuis. Leg je dikke truien maar vast klaar. Het is hier koud en guur.
    Tot 1 maart, ik dacht bij Annerie.
    Groeten van Jan en Ineke

• 20 Februari 2022 - 17:40

Fred:

Goede terug reis. Rij voorzichtig en hopelijk is de storm midden volgende week een beetje gaan liggen.

• 21 Februari 2022 - 13:38

Ab En Laura Borgstede:

Hele goede terugreis en nog veel plezier op de terugweg.
    Groetjes,
    Laura en Ab

• 21 Februari 2022 - 19:37

Donja, Pascal, Vero En Jay:

Goede terugreis. Wij en de kids ook zeker hebben jullie gemist.

Tot snel

Verslag uit: Nederland, Almere-Buiten

vakantie 2017. bonjour et au revoir

Lieve allemaal,
Eindelijk de 1e mail. Toen we zondag op de camping in Javea aankwamen, lag internet van de provider eruit, dus geen verbinding.
Gisterenavond pas de kaarten voor internet gekocht, maar de verbinding was nihil. Ik was bezig met verhaal en internet stopte ermee.
Nu vanaf het vertrek. Eerst tot 4 uur op het stemburo, best druk, toen naar Schagen voor Jose haar verjaardag. Gezellig de hele familie weer gezien en Barry maakte voor ons nog heerlijk vlees op de barbecue.2kruiken nodig om warm te worden in bed. Om 7.30 uur op pad. Om 10.00u gingen we de Nederl-Belgische grens over. Om 15.30uur op de camperplaats Millery, tussen Metz en Nancy. Zeker 10campers waren er om te overnachten.
Vrijdag de tolweg op tot Remoulins, tussen Orange en Nimes. Prachtige weg met bloeiende fruitbomen?Hele leuke plek bij de brug. Dorp door, daar was de Lidl, stukje roquefort et stukje gruyère kaas voor de volgende ochtend op het verse stokbroodje bij de bakker. Marlou, ons vriendinnetje, had heerlijkbroodje met rozijnen gebakken voor onderweg. Zaterdag Spanje in, overnacht bij de delta van de ebro.zondag het laatste stuk. Heerlijk weertje, s nachts voor Ton niet koud, maar ik heb electrische deken aangehad.
Meteen op de camping kwamen we Gera en Jan, onze Nederla ders, die in België wonen tegen, met Harrie en Bep, ook 2 overlopers. We hebben een heerlijk grote plaats bij de Belgen. Maandag boodschappen gedaan op de fiets en vandaag, dinsdag, geluncht met zijn 8en bij Scallops, waar Gera en Jan zondags hadden gegeten. Je krijgt dan bonnen om te ontbijten, binnen3dagen te gebruiken. Heerlijk onder de bomen, english breakfast, als lunch. Via de boulevard en de haven de lunch er weer afgelopen. Zo ben je uren verder! Oja voor de sporters: komen we het straatje inrijden waar we aan staan, wie zie ik Jannie, nu uit Huizen. Vanmorgen even met haar gesproken. Druk, druk, druk, verbouwing, maar ze komt langs. Mist ons nog, want in Huizen nog geen clupje zoals wij gevonden!,,
de hartelijke groeten van ons 2en voor iedereen.
liefs ton en in