Er zijn weer lege plaatsen op de camping - Reisverslag uit Xàbia, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu Er zijn weer lege plaatsen op de camping - Reisverslag uit Xàbia, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

Er zijn weer lege plaatsen op de camping

Door: Ton en Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

21 Februari 2023 | Spanje, Xàbia

Lieve allemaal, februari is ook al meer dan de helft voorbij. De tijd vliegt.

We willen donderdag 2 maart onze terugreis beginnen en hopen dan in het weekend thuis te komen.

Het weer is niet zoals we het vorig jaar hadden. De kachel moet echt aan smorgens en savonds.

Overdag kan het heerlijk zonnig zijn,zoals gisteren,goed voor de was! Vandaag is het tot nu toe bewolkt.

We zijn afgelopen zondag weer met zijn vijven uiteten geweest bij Azorin, een Spaans eethuis. Heel vriendelijk personeel,goed eten en we hadden het weer gezellig. Gerri was er al,wij waren op de fiets.

Één uur is een prima tijd voor ons,dan is het nog rustig! Als we weggaan,zitten alle tafeltjes vol en onze tafel wordt voor de 2e keer gedekt.

De bedoeling is,dat we vrijdag door Gerri opgehaald worden en dan een dagje komen tuinieren.

Het hoeft niet van haar,maar 2 paar extra handen scheelt toch,dan in je uppie!

Ondertussen videocontact met Nederland. Wendy gaat de Vierdaagse van Nijmegen lopen,ze is ingeloot. Onderdak is heel moeilijk,dus zei Paul,vraag of je in de camper mag. Zo geschied nu. Camping is besproken..

Petra en ik gaan 15 april 5 dagen naar Rome,voor haar 50e verjaardag.

We gaan ervoor!!

Voor iedereen een zonnige tijd,ja die gaat komen!!

Liefs van Ton en In

• 21 Februari 2023 - 11:51

Petra :

Als ik het zo lees heb ik dus ontzettende mazzel gehad qua weer toen ik er was!

Geniet van jullie laatste dagen in Spanje en dikke knuffel voor Gerri vrijdag.

Xxxx

• 22 Februari 2023 - 10:49

Ab En Laura Borgstede:

Hallo Zus en Zwager,

Jammer van het weer, maar zo te lezen hebben jullie genoeg te doen om te tijd door te komen.

Wie weet wordt het in Nederland dan wel zonnig!!!

Alvast een hele goed terugreis gewenst en doe voorzichtig en rustig aan.

Lieve groetjes,

Laura en Ab

• 22 Februari 2023 - 15:37

Jan En Ineke:

Hallo Ton En Ineke,

Jammer dat het weer niet goed is en dat jullie daarom terug komen. Maar dan is het in jullie huisje wel wat klein, hoe leuk het ook is.

Een goede terugreis en weer veilig thuis.

Groeten van Jan en Ineke

• 22 Februari 2023 - 17:56

A. Vredenbregt:

Hoi Ineke en Ton, ook ik wens jullie een goede reis terug , neem vooral wat spaanse zon mee.

Hartelijke groet Anneke

• 23 Februari 2023 - 11:41

Aïda:

Ha Ton en Ineke,

Leuk om jullie op deze manier te volgen en te lezen hoe jullie je tijd doorkomen.

Maar jeetje, wat gaat de tijd inderdaad snel.

Afgelopen maandag zijn we met z'n allen naar de uitvaart van Marion geweest.

Het was heel druk, er werden mooie woorden gesproken en er werden leuke foto's getoond.

We waren erg onder de indruk! Roelien en Mieke hadden bloemen geregeld namens ons allen.

Ik wens jullie een voorspoedige terugreis en zie je weer snel.

Groetjes Aïda

• 25 Februari 2023 - 11:10

Henk En Wil Joustra:

• 25 Februari 2023 - 11:10

Henk En Wil Joustra:

Verslag uit: Spanje, Xàbia

vakantie 2017. bonjour et au revoir

Lieve allemaal,
Eindelijk de 1e mail. Toen we zondag op de camping in Javea aankwamen, lag internet van de provider eruit, dus geen verbinding.
Gisterenavond pas de kaarten voor internet gekocht, maar de verbinding was nihil. Ik was bezig met verhaal en internet stopte ermee.
Nu vanaf het vertrek. Eerst tot 4 uur op het stemburo, best druk, toen naar Schagen voor Jose haar verjaardag. Gezellig de hele familie weer gezien en Barry maakte voor ons nog heerlijk vlees op de barbecue.2kruiken nodig om warm te worden in bed. Om 7.30 uur op pad. Om 10.00u gingen we de Nederl-Belgische grens over. Om 15.30uur op de camperplaats Millery, tussen Metz en Nancy. Zeker 10campers waren er om te overnachten.
Vrijdag de tolweg op tot Remoulins, tussen Orange en Nimes. Prachtige weg met bloeiende fruitbomen?Hele leuke plek bij de brug. Dorp door, daar was de Lidl, stukje roquefort et stukje gruyère kaas voor de volgende ochtend op het verse stokbroodje bij de bakker. Marlou, ons vriendinnetje, had heerlijkbroodje met rozijnen gebakken voor onderweg. Zaterdag Spanje in, overnacht bij de delta van de ebro.zondag het laatste stuk. Heerlijk weertje, s nachts voor Ton niet koud, maar ik heb electrische deken aangehad.
Meteen op de camping kwamen we Gera en Jan, onze Nederla ders, die in België wonen tegen, met Harrie en Bep, ook 2 overlopers. We hebben een heerlijk grote plaats bij de Belgen. Maandag boodschappen gedaan op de fiets en vandaag, dinsdag, geluncht met zijn 8en bij Scallops, waar Gera en Jan zondags hadden gegeten. Je krijgt dan bonnen om te ontbijten, binnen3dagen te gebruiken. Heerlijk onder de bomen, english breakfast, als lunch. Via de boulevard en de haven de lunch er weer afgelopen. Zo ben je uren verder! Oja voor de sporters: komen we het straatje inrijden waar we aan staan, wie zie ik Jannie, nu uit Huizen. Vanmorgen even met haar gesproken. Druk, druk, druk, verbouwing, maar ze komt langs. Mist ons nog, want in Huizen nog geen clupje zoals wij gevonden!,,
de hartelijke groeten van ons 2en voor iedereen.
liefs ton en in