laptop kapot - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu laptop kapot - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

laptop kapot

Door: tonenineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

15 Juni 2012 | Noorwegen, Oslo

Hallo allemaal,
Even een berichtje namens Ton en Ineke... Ze kunnen op dit moment helaas niet zelf een verhaal plaatsen omdat de laptop het niet doet. Mocht hij het nog gaan doen dan komen hier natuurlijk weer hun verhalen maar tot die tijd weten jullie nu dan in ieder geval de reden waarom het stil blijft!
groetjes uit noorwegen (en almere)

• 15 Juni 2012 - 12:10

Erica:

Oh jee, wat een pech voor ze! Hopelijk is de vakantie verder nog wel leuk en knapt de laptop weer op. Jammer dat 'ie ongevraagd zelf vakantie neemt...
    Dikke kus voor Noorwegen én Almere!
    XXXX

• 15 Juni 2012 - 16:18

Laura En Ab:

Dat is niet zo mooi. Dus dit bericht ga je wellicht later lezen. Ton (en Ineke) in ieder geval gefeliciteerd en wij nemen er dan wel een borrel op.
    Lieve groetjes.

• 15 Juni 2012 - 16:52

Erwin :

Dacht al,wat een kort stukkie! sterkte v

• 15 Juni 2012 - 21:54

Rudy:

Oei dat is vervelend, hij hield jullie vast niet bij in jullie Noorse rafting avonturen ;). Maar in iedergeval als jullie mijn bericht nog kunnen lezen gratulerer (op zijn Noors) ofwel gefeliciteerd.

• 20 Juni 2012 - 18:33

Hans:

Dit vinden we niet leuk het was juist iets om naar uit te kijken.
    Helaas pindakaas ik hoop nog op een wonder dat het misschien toch nog gaat lukken dat de computer het weer gaat doen.
    Ik heb net met Petra gebeld en zij vertelde mij dat gaat zij af en toe een stukje gaat schrijven. Liefs Hans