op naar las fallas in valencia - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu op naar las fallas in valencia - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

op naar las fallas in valencia

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

03 Maart 2013 | Nederland, Almere-Buiten

Lieve allemaal,
Daar gaan we weer!
Dinsdag 5 maart, na in almere stad nog om 9 uur ton zijn nieuwe 70 plus rijbewijs opgehaald te hebben, gaan we op weg.
We hebben een tablet en een laptop bij ons,dus hopelijk kunnen we ons reisverhaal nu afmaken!
Er is lente op komst,dus.......
Als we internet hebben ,maak ik verslag èn hopelijk foto's erbij.
We vinden het heel fijn om ook op de hoogte te blijven van iedereen in nederland èn het wel èn wee.
Mijn mobiele nummer is bij iedereen bekend, dus we zijn altijd bereikbaar.
Zo tegen eind mei zijn we weer thuis.
Ton èn in

• 03 Maart 2013 - 14:35

Erica:

Spannend! De komende dagen nog wat laatste dingetjes inpakken en dan weer lekker op pad. Hopelijk krijgen jullie weer een geweldige vakantie. Veel plezier vast!
    Dikke kus!

• 03 Maart 2013 - 15:30

Hanneke:

Krijg helemaal vakantie-kriebels met jullie als ik dit zo lees....:-)
    Lekker hoor, dat worden weer een paar heerlijke en heel speciale maanden voor jullie!! Veel succes met de verdere voorbereidingen en alvast een goed begin van jullie reis gewenst!
    Dikke zoen xx

• 04 Maart 2013 - 09:57

Hans:

Lieve Ton en Ien ik wens jullie een hele fijne en veilige vakantie toe.
    Geniet er van en doe rustig aan, ik vindt het weer heel erg leuk dat we weer op de hoogte worden gehouden
    van alle dingen die jullie beleven. Liefs Hans en Emy

• 04 Maart 2013 - 11:39

Familie Vos:

Lieve Ton en Ineke,

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie!
    Leuk dat we weer op de hoogte worden gehouden van jullie belevenissen!

Liefs Patrick & Irene
    En dikke zoenen van Aaron & Sarah

• 04 Maart 2013 - 20:45

Laura En Ab:

Hele goede reis toegewenst. Veel reisplezier. Ga zeker de reisverslagen lezen.

XXX Laura en Ab

• 08 Maart 2013 - 16:12

Bram En Anneke:

Hoi Ton en Ineke,

Gaat ie goed? Geniet er van!

Hier in Nederland gaat het volgende week weer vriezen, dus misschien kunnen we dan weer kunnen schaatsen.

Bij jullie is het nu ongetwijfeld een stuk warmer. We horen het nog wel,

Groetjes

Anneke en Bram

• 10 Maart 2013 - 11:33

Henk & Wil Joustra:

Een heel fijne tijd toegewenst,en hopelijk iets hogere tempraturen als bij ons .
    het is zondag maar niet zonnig ,en beren koud.
    geniet er maar van.

Groetjes en liefs Henk & Wil

• 10 Maart 2013 - 14:43

Marga En Herman:

Hoop dat jullie al zijn in warmere oorden. Hier koud en een beetje wit. Geniet van jullie vakantie

• 13 Maart 2013 - 10:25

Henk Koeslag:

Hoi Ton en Ineke,
    Jullie boffen daar met de temperatuur, want hier vriest het 's nachts met 10 graden vorst. Overdag blijft het ook vriezen. Belangstellend naar je reisverslag!
    Groetjes van Henk.