huisje weltevree - Reisverslag uit Xàbia, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu huisje weltevree - Reisverslag uit Xàbia, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

huisje weltevree

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

01 April 2014 | Spanje, Xàbia

Lieve allemaal,
Dank voor jullie goede zorgen omtrent Ton zijn omhelsing.
Het zijn nu nog kleine blauwe plekken en alleen als hij zijn neus snuit of moet hoesten, geeft dat nog een vreemd geluid.
We zijn 20maart van Valencia naar Javea gereden.
De verbranding willen we niet meemaken, dus we hebben de vuurwerkoptocht gezien, heel anders als vorig jaar, en zijn toen terug gegaan.Het is dan donker en het fietspad is niet helemaal verlicht.
In Javea kwamen we lamgs de Mercadona, heerlijk om daar weer boodschappen te doen.Pepe stond voor, dus konden we meteen sinaasappelen meenemen.
Ons aangemeld, we stonden nog in de computer van vorig jaar, dus op zoek naar een stek.
Mazzal, aan de buitenkant hebben we onze stek, uitzicht op de bloeiende sinaasappelboomgaard. En heerlijk dat dat ruikt!
De camping heeft afgelopen winter helemaal vol gestaan, met 70 procent Engelsen,15 procent Nederlanders,5 procent Belgen, Denen, Duitsers, Zwitsers en Fransen.
Nu is het heel rustig, ieder komt en de wintergast gaat weer.
onze Belgische kennissen van vorig jaar hebben we gesproken.
Zij gaan volgende week weer weg hier, hadden een auto gehuurd en zich vermaakt.
Dat doen wij ook! Wij fietsen een eindje en zien toch weer nieuwe plekjes.
Lopend doen we boodschappen, want de winkels waar wij komen, zijn dichtbij.
vorige week eerst citoenjam gemaakt en afgelopen zaterdag sinaasappeljam van pepe zijn perssinaasappelen.
volgende week woensdag komt Petra hiernaartoe gevlogen, nou ja naar Alicante en dan gaan we nog een stukje zakken naar Isla Plana, bij Cartegena.
voor iedereen dank voor de reacties, blijf dat doen dan blijven wij ook op de hoogte.
tot de volgende keer

• 01 April 2014 - 19:59

Hans:

Lieve Ton en Ien fijn dat jullie het naar de zin hebben.Geniet er maar van nu kan het nog er komt ook een tijdt dat het niet meer zo makkelijk gaat dan hebben jullie dit gehad. Wij zijn heel druk in Alette haar huis, maar het word al erg mooi we moeten nog even volhouden. Geniet er van en doe voorzichtig gr Hans en Emy

• 02 April 2014 - 16:24

Wendy:

Hallo Ton en Ineke,

Klinkt lekker fruitig! hier is het echt lenteweer, temperaturen van wel 20 graden. Afgelopen weekend dus lekker op het dakterras liggen zonnen. DJ geniet ook met volle teugen van het buiten zijn.
    Hopelijk wordt het bij jullie ook wat droger/mooier weer. Maar zo te horen vermaken jullie je toch wel.

Heel veel plezier nog!

Kus van ons

• 03 April 2014 - 09:04

Henk En Wil Joustra:

Lieve Ton en Ineke

Gelukkig gaat het al wat beter met mijn wilde broer ,doe alstublieft wat rustiger, anders voelen wij ons verplicht om die kant op te komen.
    wij zijn blij dat jullie het zo fijn hebben . En aankomende week wordt het helemaal n feestje ,als Peetje
    jullie kant op komt.
    Het is hier ook genieten met dat heerlijke weer ,ben soms ook nog n paar uurtjes druk met het beitsen van de beneden deuren ,kan niet zo lang achter elkaar zitten, dan krijg ik blaren op de billen, Ton snapt
    dat wel. Wij hebben nog geen vaste plannen wanneer we gaan, ik denk half Mei , (grapje)
    We zien wel ,bespreken toch nooit.
    Wij wensen jullie nog een heel fijne tijd ,en n heerlijke weekje met Peetje .

veel liefs v u de St Jan Henk en Wil

• 03 April 2014 - 16:47

Ger En El:

Hallo Ton en Ineke ,
    Goed te horen dat het met Ton weer de goede kant op gaat, het zijn altijd vervelende dingen als zoiets gebeurd.
    Hier gaast alles goed ,we gaan weer twee maanden naar Zuid Limburg zoals jullie weten , we hopen maar weer op een mooie zomer net als vorig jaar.
    We wensen jullie nog een goede reis en geniet ervan.
    Groetjes El en Ger

• 05 April 2014 - 10:22

Laura En Ab:

Zo te lezen hebben jullie het prima naar het zin. Houden zo!!!!
    Gezellig dat Petra ook nog langs komt. Wij gaan a.s. week (11/4) een lang weekendje weg met de kinderen (en uiteraard ook de kleinkinderen). Nu maar hopen op een beetje mooi en ieder geval droog weer.
    Blijf genieten, doe voorzichtig.
    Lieve groetjes,
    Laura en Ab

• 06 April 2014 - 17:33

A.vredenbregt:

Hier was het de afgelopen week ook erg mooi lenteweer, alle bomen staan in bloei.
    Goed te horen dat jullie het zo naar de zin hebben.
    Wij vermaken ons hier met oppassen en af en toe een uitje, bv. Lenette van Dongen in de Purmarijn, en de verjaardagen van Willem-Jan, Mien, en Joke .
    Dit weekend was Museum Weekend, zijn we naar een museumpje in Edam geweest, Ook leuk.

Geniet van jullie mooie dagen en van het feit dat straks Petra komt.
    Veel gezelligheid.
    Groetjes Anneke