Verjaardag - Reisverslag uit Kinsarvik, Noorwegen van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu Verjaardag - Reisverslag uit Kinsarvik, Noorwegen van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

Verjaardag

Door: tonenineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

26 Mei 2012 | Noorwegen, Kinsarvik

Ten eerste wil ik iedereen hartelijk bedanken voor alle smsjes met goede wensen voor mijn 63e verjaardag gisteren.
Ik heb jullie geen smsje teruggestuurd, want hier zijn de tarieven heel wat meer dan we gewend zijn, dus ik dacht doe het zo maar.
We zijn afgelopen maandag bij het Byglandfjord vertrokken, toen was het al lekker weer. We zijn naar Odda gereden, dat ligt tussen een fjord en een meer in. We hadden een hele mooie weg, met een prachtige koffiestopplek, zie foto, maar de camping in Odda was geen hoogstandje.
We stonden wel heel mooi aan het water, gezellig met naast ons een stel in een tent, met een grote Deen tas, dus ik zei jullie komen uit Noord-Holland of uit Almere. Het was Noord-Holland.
Ik ben dinsdag even naar Odda gelopen om geld te wisselen, toen was het al aardig warm. Woensdag zijn we naar Kinsarvik gereden, prachtige weg het was maar 2 uurtjes rijden, maar 2 uurtjes genieten, met bloeiende fruitbomen en prachtige bergen met sneeuw. Af en toe werd de weg wat smaller, maar passeren lukte nog steeds. Hier staan we op een wereldplek, boven het water van de Hardangerfjord eerste rang. Ja, die stomme Nederlanders waren precies voor die Noren, want je wil niet weeten hoe de prachtige campinger nu uit ziet:op ieder stukje gras of asfalt staat een camper of caravan,zie foto.
Het is hier ook schitterend weer, dus we lezen, Ton vistik borduur, brei of lees. "savonds even aan het internet en als we binnen zitten 2 spelletjes maxi yatzee. Het is nog licht, als we naar bed gaan, dat is rond 23.30 uur. De zon verdwijnt om 21.30 achter de berg. En o, dat vergeet ik steeds, van Almere naar Hirtshals was 1160km.
Wij willen jullie hele zonnige pinksterdagen wensen en tot de volgende keer. Liefs van ons

  • 27 Mei 2012 - 06:38

    Peet:

    Jeeh het is weer gelukt...ik ben de eerste met een reactie ;-)
    Heb eigenlijk niet veel te melden want we hebben gisteren geskypt dus jullie (en ik) zijn weer op de hoogte!
    Ik zit al lekker in de tuin want het is nu nog even lekker in de zon. Vanmiddag op de fiets naar ab en laura om daar te eten, gezellig! Jullie ook fijne pinksterdagen en tot skyps/emails/sms

  • 27 Mei 2012 - 07:39

    Henk & Wil Joustra:

    Vonden het wel leuk om je bijtijds te feliciteren daarom 00.12 .Het is bij jullie gelukkig ook mooi weer geworden.Wij leven op dit moment ook als god in Frankrijk in onze tuin.zien we hem ook eens als hij in bloei staat ,net in detuin geontbijt .Gaan vanmiddag even bij Gijs & Paula kijken Gijs net n nieuwe heup .Mooie foto,s trouwens ,dat is echt genieten daar ,houden zo .heel veel liefs v u n zonnig en warm Mijdrecht aan de Costa

  • 27 Mei 2012 - 08:59

    Riek:

    Nu heb ik weer iets niet goed gegaan ! Nog maar eens proberen. hallo Ton en Ineke, ben ik toch je verjaardag vergeten , helaas iets telaat maar nog van harte gefeliciteerd met je 63 verjaardag en nog fijne pinsterdagen daarvoor ben ik nog wel op tijd, maar dat zal wel lukken als ik zo de plaatjes zie. geniet maar van het mooie weer dan doen wij dat ook. Groetjes van Riek en natuurlijk ook van Frans.

  • 27 Mei 2012 - 09:16

    Henk Koeslag:

    Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Ineke. Fijn dat jullie er mooi weer bij hadden. Dat draagt bij aan de sfeer. Het is hopelijk nog steeds prima weer. De Hardangerfjord ligt in een prima omgeving. Ik ben er indertijd langsgereden.
    Op je verjaardag was ik met een groep aan het fietsen, waardoor ik niet aan je verjaardag heb gedacht. Het was een tocht naar Hillegom, maar op de terugweg stond er een sterke tegenwind, die me sloopte.
    Ik verheug me op jullie volgende reisverslag.
    Groetjes, Henk.

  • 27 Mei 2012 - 15:37

    Rudy:

    He tante gefeliciteerd met je verjaardag (ik weet dat het een beetje laat is, maar afgelopen week brandde mijn laptop door dus dit was mijn eerste kans op internet. Ik eet vanavond namelijk samen met Petra, Irene en Patrick bij Ab en Laura).
    De foto's zien er echt wonderschoon uit.
    Nog een fijne vakantie in het hoge noorden. Gr. Rudy

  • 27 Mei 2012 - 16:47

    Erica:

    Jee, wat een prachtige foto van het meer! Zeker een mooie omgeving waar jullie doorheen reizen. In NL is het gelukkig ook nog steeds heerlijk weer, we twijfelden al even of we in het juiste land waren.
    Fijn dat jullie het ook naar jullie zin hebben en voor het eten gelukkig niet afhankelijk zijn van wat Ton aan de hengel slaat.. ;-) of is die foto van de traumahelicopter er om te laten zien dat jullie uitgehongerd moesten worden bijgevoerd?
    Geniet verder van nog meer mooie dagen!
    Dikke kussen van E&E

  • 27 Mei 2012 - 17:07

    Hans:

    Wat is het toch een mooi land maar ja nederland is nu uiteraard ook mooi met het zonnetje erbij.
    Het is wel een plaatje als je zo staat met de camper aan een prachtig meer.
    Geniet er maar van want jullie hebben gezien hoe snel het ging met Paul en Wen voordat je het weet is het om.
    Het is nu 19.00 uur en 29gr binnen en buiten ik wens jullie nog een hele fijne voortzetting van jullie vakantie. Liefs Hans

  • 28 Mei 2012 - 20:12

    Marga & Herman:

    Veel te laat maar ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad. Wel aan gedacht maar ja das niet voldoende. Vanaf deze kant toch van harte gefeliciteerd en op naar de volgende. Blij dat jullie goed weer hebben. Wat ik zie op de weersverwachting wordt het wat koeler maar wel zonnig. Ik hoop dat het waar is.

    Groeten van Herman & Marga

  • 29 Mei 2012 - 11:38

    Marieke:

    Lieve ton en ien, goed te lezen dat jullie het zo lekker hebben! Foto's zijn idd mooi zeg! Wij hebben de pinkster dagen zoals bijna gebruikelijk op pink-pop gestaan.. dit jaar met warm (heet) zonnig weer en goeie bands weer. Genieten jullie nog even goed door daar, blijf de foto's en verhalen delen :-) dikke zoen van ons xxx

  • 04 Juni 2012 - 10:25

    Hans En Weinie:

    Hallo Ineke en Ton,
    goed te horen dat jullie genieten.En wat een prachtige foto`s heb je gemaakt. Wat een rust om je heen !
    Met verbazing kijken wij naar de omvang van de camper en hij is prachtig (petje af hoor Ton ) Ga zo door met lekker genieten en relaxen. En hopelijk mooi weer !
    Groetjes van ons.

  • 04 Juni 2012 - 10:25

    Hans En Weinie:

    Hallo Ineke en Ton,
    goed te horen dat jullie genieten.En wat een prachtige foto`s heb je gemaakt. Wat een rust om je heen !
    Met verbazing kijken wij naar de omvang van de camper en hij is prachtig (petje af hoor Ton ) Ga zo door met lekker genieten en relaxen. En hopelijk mooi weer !
    Groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Kinsarvik

Scandinavie 2012

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2012

We zijn weer thuis!!

21 Juni 2012

visjes kijken

15 Juni 2012

laptop kapot

05 Juni 2012

Papagaaiduikers

26 Mei 2012

Verjaardag
Ton en Ineke

Actief sinds 14 April 2012
Verslag gelezen: 1200
Totaal aantal bezoekers 176093

Voorgaande reizen:

21 Maart 2017 - 31 Mei 2017

vakantie 2017. bonjour et au revoir

06 Maart 2015 - 25 Juni 2015

SPANJE 2015

05 Maart 2013 - 31 Mei 2013

Viva la vida in Spanje voorjaar 2013

07 Mei 2012 - 19 Juli 2012

Scandinavie 2012

Landen bezocht: