Weer erop uit! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu Weer erop uit! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

Weer erop uit!

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

22 Juni 2021 | Nederland, Almere-Buiten

Lieve allemaal,
We zijn weer op pad! En we zijn nu in Solingen in Duitsland!
Nu 15 graden,maar wat hebben we het warm gehad!
Maar het begin was de tv antenne laten updaten bij Vodeg in Budel. Maandagmorgen om 9 uur!
Daarna doorgereden naar Limburg,Boukoul bij Roermond,waar Joke en Frans met vrienden staan! Kom langs zei Joke. Nou daar waren we! Er was eigenlijk geen plaats,maar we mochten op het tentenveldje ,bij de 2 veulens. Heel gezellig,ze reageren op iedereen.
Iedere middag mensen lopend en op de fiets, die het Pieterpad deden! En smorgens weer verder.
Tot gistermorgen gebleven.
Gefietst, geluncht met zijn zessen in Eindhoven,waar de kleindochter van Joke nu woont en werkt. Heerlijke salade en Ton had natuurlijk zijn eitje!
Tot de volgende keer!
Liefs ton en in

• 22 Juni 2021 - 10:44

Hanneke:

Heerlijk, ga er lekker van genieten lieverds ☀️

• 22 Juni 2021 - 11:46

Ab En Laura Borgstede:

De reis is weer begonnen. Ga er van uit dat de TV het weer doet, dus kan je lekker het Nederlands Elftal volgen (voor zolang het duurt).

Doe voorzichtig en geniet van het reizen.
    Lieve groetjes,
    Laura en Ab

• 22 Juni 2021 - 11:57

Ch:

Nou, dat klinkt weer goed, Ineke en Ton. Goede reis verder.

• 22 Juni 2021 - 13:11

Hans Joustra:

Lieve Ton en Ien fijn dat het weer kan, zo lekker op pad gaan geniet er van het is nu een beetje fris maar ook goed. Dat warme weer is wel lekker maar ik ben nu druk aan het opruimen en weggooien dat doe je niet zo snel als het zo warm is. As donderdag naar Obelink met Ruud Hij heeft spullen nodig voor zijn camper. Lieve groet Hans

• 23 Juni 2021 - 10:45

Familie Vos:

Lieve Ton en Ineke,
    Wat fijn dat jullie weer op pad kunnen!
    Heel veel plezier, geniet, relax en geniet van de reis die jullie maken.

Dikke knuffels,
    Patrick, Irene, Aaron en Sarah

• 25 Juni 2021 - 10:27

Henk:

Goede morgen Ton en Ineke.

Aller eerst van harte gefeliciteerd met jullie trouw dag .
    Lijkt me heerlijk , om eindelijk weer op pad te zijn.
    wij wachten nog wel even ,het gaat wel beter maar nog niet naar zin .
    We genieten op dit moment in de tuin .
    We hopen dat jullie een mooie tijd hebben, geniet er lekker van.

Heel veel kussen van ons, en een pracht dag.

• 25 Juni 2021 - 12:07

Yvonne:

Ha lieve Ineke en Ton!

Hier is SpuitElf ook nog een keer! Iedere dag dacht ik, even een berichtje, maar dan had ik de computer 's avonds afgesloten en dacht ik, oh ja.....
    NU dan!

Oooooh, met die hitte al weg, ja, smeltend warm inderdaad. Gelukkig nu koeler, wel een 51 tinten grijs lucht nu hier, hoewel.... eigenlijk is het maar 1 tint grijs! En nu ook 1 tint nat.
    Wordt vast wel weer beter.

Wat zijn jullie plannen, afzakken naar zonniger oorden?
    Ik ben heel benieuwd, maar voor nu leest het allemaal weer gezellig! In Limburg, langs Joke en Frans, en de veulentjes! Dat zijn nog eens leuke ontmoetingen! Wel oppassen dat ze de volgende dag niet je onderbroek van de waslijn hebben gevreten, ha ha!

GENIET er lekker samen van, doe leuke dingen, maar mooie herinner(d)ingen, heel veel plezier, en alvast bedankt voor de vakantieverslagen, lekker meegenieten hier!

LIEFS van Yvon (en Mike)

• 25 Juni 2021 - 17:46

Weinie Kruiswijk:

Heel fijn voor jullie dat je weer kan reizen ,
    klinkt gezellig. Lekker genieten nog,
    dan maar hopen voor jullie dat het niet zo erg warm word .
    Groetjes Weinie

Verslag uit: Nederland, Almere-Buiten

vakantie 2017. bonjour et au revoir

Lieve allemaal,
Eindelijk de 1e mail. Toen we zondag op de camping in Javea aankwamen, lag internet van de provider eruit, dus geen verbinding.
Gisterenavond pas de kaarten voor internet gekocht, maar de verbinding was nihil. Ik was bezig met verhaal en internet stopte ermee.
Nu vanaf het vertrek. Eerst tot 4 uur op het stemburo, best druk, toen naar Schagen voor Jose haar verjaardag. Gezellig de hele familie weer gezien en Barry maakte voor ons nog heerlijk vlees op de barbecue.2kruiken nodig om warm te worden in bed. Om 7.30 uur op pad. Om 10.00u gingen we de Nederl-Belgische grens over. Om 15.30uur op de camperplaats Millery, tussen Metz en Nancy. Zeker 10campers waren er om te overnachten.
Vrijdag de tolweg op tot Remoulins, tussen Orange en Nimes. Prachtige weg met bloeiende fruitbomen?Hele leuke plek bij de brug. Dorp door, daar was de Lidl, stukje roquefort et stukje gruyère kaas voor de volgende ochtend op het verse stokbroodje bij de bakker. Marlou, ons vriendinnetje, had heerlijkbroodje met rozijnen gebakken voor onderweg. Zaterdag Spanje in, overnacht bij de delta van de ebro.zondag het laatste stuk. Heerlijk weertje, s nachts voor Ton niet koud, maar ik heb electrische deken aangehad.
Meteen op de camping kwamen we Gera en Jan, onze Nederla ders, die in België wonen tegen, met Harrie en Bep, ook 2 overlopers. We hebben een heerlijk grote plaats bij de Belgen. Maandag boodschappen gedaan op de fiets en vandaag, dinsdag, geluncht met zijn 8en bij Scallops, waar Gera en Jan zondags hadden gegeten. Je krijgt dan bonnen om te ontbijten, binnen3dagen te gebruiken. Heerlijk onder de bomen, english breakfast, als lunch. Via de boulevard en de haven de lunch er weer afgelopen. Zo ben je uren verder! Oja voor de sporters: komen we het straatje inrijden waar we aan staan, wie zie ik Jannie, nu uit Huizen. Vanmorgen even met haar gesproken. Druk, druk, druk, verbouwing, maar ze komt langs. Mist ons nog, want in Huizen nog geen clupje zoals wij gevonden!,,
de hartelijke groeten van ons 2en voor iedereen.
liefs ton en in