wat we weer beleefd hebben - Reisverslag uit Granada, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu wat we weer beleefd hebben - Reisverslag uit Granada, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

wat we weer beleefd hebben

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

27 April 2013 | Spanje, Granada

Lieve allemaal, wat gaat de tijd snel ! Petra is alweer thuis èn heeft alweer gewerkt. We waren zaterdags naar dos hermanus bij sevilla gegaan.prima plek,maandagavond pete van het vliegveld gehaald èn binnen het half uur waren we op de camping. Gegeten èn bijgekletst. Dinsdag begon de feria,maar was het nog niet druk,,donderdag heeeeeeeeeel druk èn warm!!34gradebals we om Vanaf17.00uur op de bus stonden te wachten.
Vrijdagmorgen zijn we voor een rondje andalusie gegaan. We kwamen niet in jerez,maar in el puerto terecht.daar lekker aan het strand gelegen, ik gezwommen. Èn overnacht,dat was minder,want er was een feest op de parkeerplaats waar wij stonden. Zaterdag moesten we om uur10.30u op een stoeterij zijn. Uitleg in het nederlands,ja mazzel ,over het spaanse raspaard ,dat daar gekweekt werd.het cartuisisch paard. Èn toen een respecterende show! Ga ernaartoe als je in de buurt bent!!!
Toen naar arcos ,waar petra het nieuwe magnumijsje ontdekt heeft.
Overnacht naast het hotel reine victoria,rustig in een straat in RONDA !
Wat een schitterende stad!!!! Heerlijk ronde tapas bij miguel gegeten. Prachtig uitzicht!! Toen weer terug naar dos hermanus,het welkom was niet hartelijk. Maar de zwitsers die naast ons kwamen staan,heel vriendelijk . Dankzij hun staan we nu op isla christina ,maar eerst nog 2 dagen sevilla met z'n 3èn. Gelopen èn heerlijk gegeten.
Dinsdag zijn we met camper naar sevilla gegaan,maar toch naar een camperplek gereden,wat een eldorado!!in gelves . Eerst startte de camper niet,maar dat was van de hitte.
Woensdagmorgen bijtijds weggegaan,maar geen file op de weg,alleen peet met inchecken! Goede vlucht gehad èn wij waren op deze camping voor zij geland was!!
ONZE VERJAARDAGEN VIEREN WE 15 JUNI!NIET WAT ER IN HET VORIGE VERHAAL STOND!
Jeroen 50jaar,irene 31 jaar.hartelijk gefeliciteerd.
Geen foto,want hier is internet zo traag,dat ik niets kan binnenhalen,laat staan fotos kan versturen.
Voor iedereen een fijne koninginnedag,kijk ook voor mij.
Liefs van ons

• 27 April 2013 - 22:24

Marga & Herman:

Ben jaloers op die temperatuur. Hier net 10 graden maar gelukkig in de tuin goed vertoeven. Hebben voorlopig maar besloten deze week de tuin op te knappen inplaats van weg te gaan.
    Rozen dramatische dus geniet maar van die mooie bloemen daar.
    Herman heeft wel even de auto tijdelijk verplaatst. Had geklaagd bij gemeente en onze hele oprit is nu opgehoogd. Dus een stuk minder kuilen in de oprit.
    Verder geen nieuws
    Geniet ze nog maar en tot mails.
    Gr Herman en Marga

• 28 April 2013 - 09:53

Petra:

Het was heeeeeerlijk!!

• 28 April 2013 - 19:27

Hanneke:

Hola lieverds,

Aan Peet was inderdaad goed te zien wat een heerlijk zonnig weer jullie hebben! Klein verschil met hier, vanacht heeft het zelfs weer gevroren, brrrr... Wanneer wordt het hier ook eens zomers?! Maar we mopperen niet, het is droog en behoorlijk zonnig :-).
    Wat hebben jullie het toch heerlijk he, Peet heeft het ook enorm naar haar zin gehad. Jullie zullen haaar wel missen nu...
    Hier alles ok, gisteren erg leuk verjaardagsfeest gehad, morgen dagje werken, en dan al Koninginnedag en de troonswisseling natuurlijk. Ik zit voor de tv hoor hahaha!
    Fijne dagen verder voor jullie, geniet er lekker van, en stuur alsjeblieft eens wat warmte deze kant op? Veel liefs, xx

• 28 April 2013 - 21:55

Hans:

Lieve Ton en Ien wat genieten jullie het is weer heel erg leuk om jullie verhalen te lezen.
    Het was vandaag heerlijk weer we zijn naar Alex Sjoukje en Guus geweest wat is die kleine man gegroeid'
    Gisteravond een gezellig feest gehad bij Mariek en Jeroen top verzorgt leuk om iedereen weer even te zien.
    Peet is lekker bruin geworden ze steekt wel een beetje af als ze naast ons staat.
    Maandag 6 mei gaan we drie dagen naar Eerbeek toe lekker hotelletje pakken fietsen mee en genieten.
    Genieten jullie maar want de tijdt vliegt, voor je het weet is het voorbij.
    Lieve Ton en Ien heel veel plezier en we wachten de volgende mail weer af, kijken wat jullie weer beleeft hebben.
    Liefs Hans en Emy

• 29 April 2013 - 19:54

Ineke Bonhof:

Wat eenavonturen hebben jullie. Geniet maar lekker van het mooie weer. Hier is nogkoud (s,nachts nog nachtvorst)
    Er wordt goed op je huis gepast. Ik zag vanmorgen de buurman net naar buiten komen.
    Op je vorige bericht heb ik niet gerageerd. Ik waseen tijdje uit de roulatie. Ik heb een kleine ingreep aan mijn rechter ringvingergehad. Het was een snapping vinger. Dan voel je het klikken. Lastig en pijnlijk. Maar na de (kleine) operatie klikt hij nogf. Dus moet ik verder kijken.
    Jullie veel plezier en tot ziens.
    Jan en Ineke

• 30 April 2013 - 12:27

Laura En Ab:

Zo, wat een verhalen weer. Hier begint het weer (eindelijk) zich positief te ontwikkelen. 15 juni a.s staat genoteerd in de agenda!! Als het allemaal goed gaat, is binnen twee weken onze tuin geheel gerenoveerd. O.a. minder aarde en het houten terras voor de schuur wordt bestraat, schutting geplaatst, grote dennenboomweg en de rij met coniferen weg. Dus dat wordt een hele ingreep. Maar daarna wordt het, als het weer het toelaat, genieten. Aan de reactie van Petra te zien heeft ze ECHT genoten. Heel goed. Voor nu weer veel plezier en blijf vooral genieten.
    Lieve groetjes,
    Laura en Ab

• 02 Mei 2013 - 15:09

Henk & Wil Joustra:

Lieve Ton & Ineke
    Bij jullie gaat alles gelukkig goed .Mooi weer en geen brokken,wat wil n mens nog meer op vakantie.
    Wij gaan aanstaande zondag richting La Bresse, kijken of er nog sneeuw ligt .
    Wij hopen dat jullie nog n paar heerlijke weken hebben.
    en geniet er maar van , het gaat allemaal snel genoeg voorbij .
    Ton & Ineke de hartelijke groetjes en liefs Henk & Wil