nu is het echt warm! - Reisverslag uit Granada, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu nu is het echt warm! - Reisverslag uit Granada, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

nu is het echt warm!

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

11 April 2013 | Spanje, Granada

Wat hebben we weer meegemaakt. Afscheid genomen van de engelsen en het belgische echtpaar. En langskomen overal! Daarna op weg naar granada. De kustweg naar alicante was prachtig,mooie uitzichten op zee,daarna langs murcia en passeren de sierra's met prachtige vergezichten.overnacht in Guadix,om de volgende dag de grotwoningen te zien. Toen we wisten hoe ze eruit zagen,zag je ze ook langs de snelweg. Flinke regen en hagelbuien gehad!
Navje wilde van de weg af bij granada-west.oké,dat is prima,vonden we,tot we albaicin lazen, de bovenste wijk van granada. Daardoor granada zijn we gegaan,door smalle straatjes,maar op de camping gekomen!!!!
Zondag op de fiets naar granada ,dat ging goed tot ik een lekke band kreeg. Fietsen neergezet bij busstation,stad ingelopen en daarna is ton op de fiets teruggaan naar de camping,pomp en plakspullen opgehaald,maar kon geen gaatje vinden. Ik op terrasje een malaga wijntje genomen en ik kreeg een tapa: een hamburger met patatjes! Lekker hoor. Voor 2 euro!! Die energie had ik nodig om snel naar de camping te fietsen,maar onderweg toch nog een keer de band oppompen. 2 kleine gaatjes en alles weer in orde.
Dinsdag HET ALHAMBRA . Ik had mijn batterijen opgeladen van film en fototoestel. Maar de batterij van mijn fototoestel had ik niet uit de opladen gehaald,bleek in het ALHAMBRA . Ja ik word al aardig grijs!!! PRACHTIG!!PRACHTIG !!
Woensdag GRANADA ingeweest. Eindelijk nieuwe sandalen gekocht. In een kinderschoenen winkel. Als het lukt zie bijgaande foto.
Zaterdag gaan we naar sevilla. Petra komt maandagavond aan.
Dankjulliewel voor de reacties.
Joke bos,morgen hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. We hebben hier heerlijke olijven met amandelen en knoflookbolletjes in olie.
Bram en ann wanneer gaan jullie weg???
Iedereen de hartelijke groeten en we hebben lekker weer naar nederland geblazen.
Tot de volgende keer
O fred en ab,ome wim is aan staar geopereerd.heeft een ontsteking achter dat oog, moet 3 maanden een injectie krijgen en daarna zijn andere oog aan staat geholpen worden. Mag niet autorijden,dus fred als wij 15 jullie onze verjaardagen vieren, wil jij wim ophalen?

• 11 April 2013 - 17:55

Erica:

Ha lieve Ton en Ineke,
    Natuurlijk hadden jullie kunnen weten dat het link is om in Spanje te fietsen: altijd oppassen dat er niet een pepernootje in je fietsband komt!!
    Dank voor jullie leuke foto's. Fijn dat het bij jullie zulk prachtig weer is. Hier wachten we met smart op de door jullie onze kant uit geblazen warmte...
    Geniet volgende week lekker met Peet samen van het prachtige Sevilla!
    Tot de volgende keer.
    Dikke kus!

• 11 April 2013 - 19:28

Wendy:

Hallo zonners, wat ziet het er heerlijk uit met die blauwe luchten en fijne terrassen.

Ook zag ik een setje bruine benen voorbij komen, lekker hoor!

Hier is het nat en grijs. De temperatuur gaat iets omhoog en de voorspelling is zondag 20 graden en zon. Dus Peet kan nog net een beetje voorbruinen hier.
    Hier alles goed.

We hebben nu beiden een stoel op maat, dus we zitten 's avonds als jut en jul naast elkaar met een bijzettafeltje ertussen ;-).

Verder zijn we ons aan het orienteren op de zomervakantie. We kijken nu naar Zuid-Afrika want naar Namibie gaan geen rechtstreekse vluchten uit Ned.

Ik ga nu nog ff een theetje drinken voordat ik naar Body Balance ga, na een intensieve trainingsdag.

Veel liefs!

• 11 April 2013 - 23:05

Marga & Herman:

Hoi Ton & Ineke,

Na over de eerste schrik heen te zijn van de zonnige foto's die ik van Wim uit Portugal heb ontvangen heb ik jaloers naar jullie zonnig foto's gekeken. Zag ook dat de benen lekker gekleurd zijn. Hopelijk kunnen hier na zondag ook de witte benen wat bij kleuren.
    Afgelopen zondag lekker in de tuin gewerkt en de schaar in de rozen gezet. Ga het dit weekend afmaken.
    Verder is alles hier wel goed. Afgelopen week te horen gehad dat de functie van mij en mijn collega's verdwijnt en onze werkzaamheden bij andere worden toegevoegd. Das minder. Maar niet te veel over nadenken en maar weer vooruit zien. Daarom volgende week maar naar de bijeenkomst voor vervroegd pensioen. In ieder geval de eerste twee maanden maar weer afwachten.

Met Herman ook alles goed want wast en poetst regelmatig zijn auto. Brommer verkocht dus die hoeft hij niet meer te poetsen.

Geniet er maar weer lekker van en tot de volgende keer
    Groeten Herman en Marga

• 12 April 2013 - 09:31

Patrick, Irene, Aaron & Sarah Vos:

Hoi vakantiegangers!

Wat een heerlijke zonnige verhalen! Wij krijgen in Nederland als het goed is dit weekend ook eindelijk het zonnetjes langs! Patrick is druk in de tuin bezig met het zelf maken van een loungebank, dus daar kunnen we straks van genieten!

Sarah kan sinds 2 weken eindelijk zelf los lopen! Erg leuk en ze wil natuurlijk niet meer in de kinderwagen (nadeel ;-)). Aaron vroeg opeens van de week of oom Ton al de verrekijker gemaakt had, haha! Ik heb verteld dat hij echt stuk was......

Geniet van jullie vakantie!

Dikke kus van ons allemaal

• 12 April 2013 - 10:41

Laura En Ab:

Hallo beiden,
    Uit de reisverslagen te lezen hebben jullie het prima naar je zin. Houden zo!!!
    Hier gaat alles goed. De weersverwachtingen gaan gelukkig ook de goede kant op.
    Zijn bezig met tuinaanpassingen en zo als het er nu naar uitziet zal dit in de 1e helft van mei gaan plaatsvinden.

Petra, prettige reis en geniet ervan!!!

Lieve groetjes
    Laura en Ab

• 15 April 2013 - 11:39

Henk & Wil. Joustra:

Lieve Ton en Ineke

Net n heel verhaal geschreven ,was het ineens verdwenen.
    als het goed is krijgen jullie vandaag Peet ,dan is het fietsen voorlopig gebeurdt,ken je ook geen lekke band krijgen. Hier regend het ,goed voor de tuin zullen maar denken.
    Nog steeds geen verbouwen,maar goed dat ik de bovenkastjes in de keuken nog niet weg heb
    gehaald we wachten het nog maar even af.
    Ik ben op het ogenblik druk met tekenen voor de broer van Erwin die in Griekenland woont. Dat moet een garage worden van 6.76 bij 7,57 in houtbouw,met de nodige ramen.

Wij wensen jullie een mooie tijd met peet .

Liefs v.u. de St.Jan straat Henk & wil .

• 15 April 2013 - 23:24

Hans:

Lieve Ton en Ien gelukkig gaat het goed bij jullie en genieten enorm een beetje jaloers zijn we wel op het weer wat jullie hebben. Wij zijn drie dagen in Garderen geweest prachtig hotel veel gewandeld en gefietst, top ontbijt en heerlijk diner gehad.Over drie weken gaan we weer drie dagen weg naar een hotel in Beekbergen
    alles geboekt via cheap .nl het is niet duur dus goedt te doen.
    Wij wensen jullie heel veel plezier en mooi weer.
    Liefs en een knuffel van Hans en Emy