ole weer naar Spanje 2014 - Reisverslag uit La Bresse, Frankrijk van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu ole weer naar Spanje 2014 - Reisverslag uit La Bresse, Frankrijk van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

ole weer naar Spanje 2014

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

06 Maart 2014 | Frankrijk, La Bresse

Hallo allemaal,
Nog 1nachtje slapen en we gaan weer richting Spanje.
De camper staat gepakt en morgen na het ontbijt kunnen de laatste dingen erin en erop, want de fietsen moeten ook mee.
Het weer ziet er goed uit ook voor de achterblijvers.
we hopen in een weekje in Valencia te zijn, dan zijn daar weer de lentefeesten, de Fallas.
Paul komt vannacht weer terug uit Egypte en Wen mag hem ophalen om 2 uur.
Petra duimt zich morgen weer warme vingers, of ze weer nieuwe bewoners op de Laan krijgt.
Wij brengen morgenochtend eerst de Kia naar de camperstalling en dan kunnen we meteen door.
We hebben weer alles of bijna alles bij ons en het een en ander gekregen.
Vanavond wie is de mol, maar weer zien we de echte mol niet!,,,
Ab, ome Wim heeft longkanker, het is nog niet bekend hoe de bestrijding wordt. Ik had hem maandag gebeld, toen moest hij 'smiddags naar het Lucas Andreas om vocht af te laten nemen, wNt hij was zo benauwd.
Erwin na de vakantie streken we af.
Gerrit ik heb je maandag en dinsdag proberen te bellen , maar geen gehoor.
Voor iedereen geniet van het mooie weekend, dat verwacht wordt.
Wij laten in Valencia weer van ons horen, dan doe ik 1 dag internet om weer bij te praten en hopelijk berichtjes van jullie te lezen.
liefs voor iedereen

• 07 Maart 2014 - 07:29

Petra:

Goeie reis schatjes!

• 07 Maart 2014 - 10:34

Familie Vos:

Geniet van jullie vakantie!

Dikke knuffel,
    Patrick, Irene, Aaron en Sarah

• 07 Maart 2014 - 15:31

Laura En Ab:

Oh,Oh, helemaal vergeten dat jullie op reis gingen.
    Veel plezier en geniet van alle mopie dingen, die jullie vast en zeker gaan zien.
    Lieve groetjes,
    Laura en Ab