waarzijnwenu? - Reisverslag uit La Bresse, Frankrijk van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu waarzijnwenu? - Reisverslag uit La Bresse, Frankrijk van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

waarzijnwenu?

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

07 Maart 2014 | Frankrijk, La Bresse

Hallo allemaal,
Relaxt vanmorgen op stap gegaan.
Uitgezwaaid door Arie enRita en nadat we Paul aan de telefoon hadden gehad,zijn we eerst naar de camperstalling gereden om de kia daar te laten logeren.
Toen we weer reden zei Ton:er brandt een lichtje van de accu. Toen ging er nog een lampje branden.
Zijn we maar even naar Cosmo trucks gereden.
Camper op de brug gezet en we mochten een kopje koffie nemen in de koffiecorner.
Daar zat Von de tweede!!!
Na een tijdje kwam een mannetje vertellen,dat de dynamo stuk was,de diesel lekte,er bijna geen koelvloeistof was!!!
Vragen,vragen,vragen,maar ze konden geen antwoord geven.
De camper had vorig jaar na de spanje-vakantie een APK-keuring en een grote beurt gehad??
Gelukkig konden ze vanuit zwolle een dynamo laten komen. Na 2uur konden ze verder werken.
Wij hadden een gezellig gesprek met Liselore,Von de 2e.
Om 3 uur kon Ton brood,beleg en soyamelk uit de camper halen,ze hadden de brug even laten zakken.
Lekker met z`n drieeen gegeten.
Ondertussen steeds smssen met Petra ,dus die schreef, gaan jullie nog rijden of kom je hiernaartoe?
Dus we zitten bij peet en hebben lekker gegeten met een beetje van peet en een beetje van ons.
We slapen in de camper om de hoek en vertrekken morgenochtend vanuit hier.
We zijn blij, dat we niet onderweg pech hebben gekregen en op een oplegger naar een garage vervoerd moesten worden.
Dus toch maar goed,dat we meteen naar de garage gereden zijn.
Iedereen een prettig weekend en tot de volgende mail.
Ik heb nog geen foto's gemaakt.

• 07 Maart 2014 - 19:43

Erwin:

Nou niet de ideale start maar goed dat dit nu is opgelost idd.
    Geniet van de trip en grtz!
    X
    E

• 07 Maart 2014 - 19:54

Hans En Emy:

Vette pech maar wel fijn dat jullie nog in nederland zijn. Heel veel plezier en geniet er van. Wij

• 07 Maart 2014 - 20:21

Bram En Anneke:

Ha die Ton en Ineke,

Ja dat was dus even balen! ( kunnen er nog meer lampjes gaan branden of was dit het zo'n beetje?)

Goeie reis toegewenst morgen en pas de komende uren goed op je spullen; je weet het maar nooit vannacht in dat Almere...

Liesf Anneke en Bram

• 08 Maart 2014 - 00:03

Fred:

Dan maar vanaf morgen een goede reis. Zoiets kan beter in Nederland gebeuren dan ergens onderweg in Frankrijk.
    groeten Fred

• 08 Maart 2014 - 00:03

Fred:

groeten Fred

• 08 Maart 2014 - 11:26

Laura En Ab:

Toch nog een beetje op tijd geweest met het bericht van een prettige vakantie.
    Ga er van uit dat jullie nu ECHT onderweg zijn.

Nogmaals veel plezier toegewenst.
    Lieve groetjes
    Laura en Ab

• 08 Maart 2014 - 11:40

Jan En Ineke:

Hallo,
    En wij maar denken dat jullie al aan de wijn en het franse stokbrood zaten.
    Veel plezier en een goede reis zonder pech.
    Groetjes.
    Jan en Ineke

• 09 Maart 2014 - 07:51

Hanneke:

Als het goed is, zijn jullie nu écht een eind op weg naar Spanje! Een voorspoedige en veilige reis gewenst. Doe rustig aan en geniet van het moois.
    Veel liefs, Hanneke xx

• 09 Maart 2014 - 08:42

Hnk & Wil Joustra:

Wij hopen dat het verder goed gaat . een heel fijne en mooie reis.
    Geniet van het geen gaat komen.
    Liefs Henk & Wil

• 09 Maart 2014 - 13:35

Maaike Warmer-Polman:

Hoi Ineke en natuurlijk ook Ton,

Zo zie je maar weer, een goede voorbereiding is het halve werk. Gelukkig is alles goed gekomen en hebben jullie nu op weg kunnen gaan zonder enige tegenspoed en in het volle vertrouwen dat alles nu naar behoren werkt. Dat moet toch een gehele geruststelling zijn!

Nogmaals, een hele fijne vakantie. Ik kijk er nu alweer naar uit je te mogen begroeten in mijn les. Gelukkig voor jullie duurt dat nog een behoorlijk lange tijd! Geniet ervan!

Ik wacht vol belangstelling verdere berichten en foto's af.

Hartelijke groeten,
    Maaike

• 10 Maart 2014 - 12:09

A.vredenbregt:

Hoi Ton en Ineke, maandagochtend, mooi weer bij ons n bij jullie ook, wat goed dat jullie nu toch al zover. . zijn gekomen, ri Clermont ferrand
    Hopenlijk ben je die afschuwelijke garagedag alweer een beetje kwijt.

Veel plezier, geniet van het mooie weer
    Liefs Anneke