Prachtig weer! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu Prachtig weer! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

Prachtig weer!

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

01 Maart 2019 | Nederland, Almere Stad

Lieve allemaal,
Dank voor de mailtjes. Gezellig,zo blijven we bij!
Het is vandaag 1 maart! Er zijn best al wat plaatsen vrij op de camping! Ze worden wel weer bezet,maar .....
We fietsen lekker en we voelen ons hier wel lekker!
De amandelbomen zijn bijna uitgebloeid,maar de mimosa staat nog niet in bloei. Ook de bomen in de winkelstraat zijn nog niet in bloei!
De nachten zijn ook niet meer zo koud,dus het wordt echt voorjaar!
Google map geeft aan,dat hij de kaarten niet kan laden,dus blijft de kaart van Nederland erop staan.
Voor iedereen een fijn weekend en hopelijk zonnig!
Liefs van ons.

• 01 Maart 2019 - 06:41

Hans:

Het is hier nu zeven graden, niet lekker en behoorlijk veel wind het blijft voorlopig weer zo.
    Voorlopig ook regen we willen zon, maar ja we wachten het maar af.
    Er is niet zo veel te melden wel druk maar alles gaat zo ze,n gangetje.
    Genieten jullie er maar van en stuur als het zonnetje komt ook wat hier heen.
    Dikke knuffel Hans en Emy

• 01 Maart 2019 - 07:25

A.vredenbregt@kpnplanet.nl:

Hoi Ton en Ineke,

Hier was het de afgelopen week ook prachtig weer, lente. We hebben regelmatig op het strand gewandeld en lekker in het zonnetje gezeten.
    Het oppassen begint weer, nadat Loes 3 weken vrij heeft gehad.
    Gister gekaart, Bram is nu spelen met zijn bandje. Zaterdag hebben we een vrijwilligersmiddag van de kerk met eten daarbij. Anneke en frans zijn daar ook bij. Afgelopen maandag was ik bij de kaakchirurg om een kies te later verwijderen. En zo wordt het langzaam ook hier echt lente.
    Liefs Anneke

• 01 Maart 2019 - 07:49

Jan En Ineke:

Hallo Ton en Ineke
    Eindelijk een mailtje van ons. We zijn weer online na ontzettend veel problemen. Maar dat komt nog wel een keer.
    Fijn dat jullie het weer fijn hebben. Hier is het nu wat kouder maar de afgelopen dagen waren heerlijk. Afgelopen woensdag leek het op de markt wel zomer. Iedereen aan het ijs, wij ook. Lekker op een bankje in de zon. Het zal voor het klimaat wel niet goed zijn, maar voor ons wel.
    De 28 ste zijn we bij Annerie. Ik zal zeggen dat je hebt gemaild met je reisverslag.
    Tot de volgende mail, groetjes van Jan en Ineke

• 02 Maart 2019 - 13:32

Laura En Ab:

Hallo Zus en Zwager,

Goed om te lezen dat jullie aan het genieten zijn.
    Vandaag het bad uit de badkamer gehaald. Afgevoerd via het raam aan de voorzijde van het huis, via het dak van Jeroen zijn bestelbus. 1e deel van de klus geklaard.

Blijf lekker genieten.
    Lieve groetjes,
    Laura en Ab

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

vakantie 2017. bonjour et au revoir

Lieve allemaal,
Eindelijk de 1e mail. Toen we zondag op de camping in Javea aankwamen, lag internet van de provider eruit, dus geen verbinding.
Gisterenavond pas de kaarten voor internet gekocht, maar de verbinding was nihil. Ik was bezig met verhaal en internet stopte ermee.
Nu vanaf het vertrek. Eerst tot 4 uur op het stemburo, best druk, toen naar Schagen voor Jose haar verjaardag. Gezellig de hele familie weer gezien en Barry maakte voor ons nog heerlijk vlees op de barbecue.2kruiken nodig om warm te worden in bed. Om 7.30 uur op pad. Om 10.00u gingen we de Nederl-Belgische grens over. Om 15.30uur op de camperplaats Millery, tussen Metz en Nancy. Zeker 10campers waren er om te overnachten.
Vrijdag de tolweg op tot Remoulins, tussen Orange en Nimes. Prachtige weg met bloeiende fruitbomen?Hele leuke plek bij de brug. Dorp door, daar was de Lidl, stukje roquefort et stukje gruyère kaas voor de volgende ochtend op het verse stokbroodje bij de bakker. Marlou, ons vriendinnetje, had heerlijkbroodje met rozijnen gebakken voor onderweg. Zaterdag Spanje in, overnacht bij de delta van de ebro.zondag het laatste stuk. Heerlijk weertje, s nachts voor Ton niet koud, maar ik heb electrische deken aangehad.
Meteen op de camping kwamen we Gera en Jan, onze Nederla ders, die in België wonen tegen, met Harrie en Bep, ook 2 overlopers. We hebben een heerlijk grote plaats bij de Belgen. Maandag boodschappen gedaan op de fiets en vandaag, dinsdag, geluncht met zijn 8en bij Scallops, waar Gera en Jan zondags hadden gegeten. Je krijgt dan bonnen om te ontbijten, binnen3dagen te gebruiken. Heerlijk onder de bomen, english breakfast, als lunch. Via de boulevard en de haven de lunch er weer afgelopen. Zo ben je uren verder! Oja voor de sporters: komen we het straatje inrijden waar we aan staan, wie zie ik Jannie, nu uit Huizen. Vanmorgen even met haar gesproken. Druk, druk, druk, verbouwing, maar ze komt langs. Mist ons nog, want in Huizen nog geen clupje zoals wij gevonden!,,
de hartelijke groeten van ons 2en voor iedereen.
liefs ton en in