We zijn in Spanje in Zumaia.2024 - Reisverslag uit Zumaia, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu We zijn in Spanje in Zumaia.2024 - Reisverslag uit Zumaia, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

We zijn in Spanje in Zumaia.2024

Door: Ton en Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

13 Oktober 2024 | Spanje, Zumaia

Lieve allemaal,

Woensdag 9 oktober _ 9.30 zijn we vertrokken door Arie en Rita en Chander en Claudia uitgezwaaid. Vero-Lyse en Jayvin en Donja waren voor school al geweest. O,zei Jayvin,jullie zijn er niet met mijn verjaardag,dan krijg ik daarna mijn kado!

We moesten eerst naar Budel naar Tjeu van Horne de camperdealer voor het rode driehoekje in de display. Monteur heeft een zekering vernieuwd en alles doorgemeten. Hij zei Vodeg heeft verstand van het technische,ga daar maar naartoe. Vodeg was erniet,dus ingesproken en verder gereden.

Doorgereden tot Dudelange,nog net Luxemburg.

Regen,regen,regen.

Heerlijk geslapen en om 7.30u. weer vertrokken.

Drukke weg Metz naar Nancy. Wij toen richting Troyes route national. Regen,regen,regen. Voor Orleans overnacht. S'middags heerlijk vers stokbrood en croissant gegeten.

Vrijdag vanaf Anguileme in Lizeac overnacht op grote parkeerplaats bij school en kastanjes geraapt. Het was zo doodstil en donker,dat is niet fijn!

Zaterdag om 2uur waren we op camping in Spanje in Zumaia. De camping ligt heel hoog,prachtig uitzicht.

Zondag hele blauwe lucht,lekker buiten zitten.

We zijn de afgelopen paar dagen om 21.00u.

naar bed gegaan,dus hopelijk vanavond wat later.

Omdat hier de orkaan flink bezig is geweest,is er iets met de WiFi! Ik zit nu beneden op bankje te tikken.

We blijven hier een paar dagen.

Fijne zondag, wij gaan vandaag het restaurant proberen.

Liefs van Ton en In

• 13 Oktober 2024 - 10:06

Petra :

De vakantie is begonnen! Op naar veel mooie ervaringen en ontmoetingen....

• 13 Oktober 2024 - 10:10

Ab Borgstede:

Hallo Zus en Zwager,

Fijn om te lezen dat jullie vertrokken zijn en reeds in Spanje zijn aangekomen. Volgens mij nog net op tijd voor het weer.[e-1f329]️[e-1f327]️

Nog veel plezier en geniet vooral van de omgeving en van elkaar[e-1f618]

Lieve groetjes, Laura en Ab

• 13 Oktober 2024 - 10:10

Donja:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Geniet van het mooie weer.

We volgen de verhalen en zien jullie in het nieuwe jaar weer in Nederland.

Dikke kus van ons

• 13 Oktober 2024 - 12:34

Aart:

Ton en Ineke.

Goede reis gehad en goed aangekomen.

Geniet ervan[e-1f618]

• 13 Oktober 2024 - 15:21

Fred:

Alles is goed gegaan dus. Lange reis met veel regen las ik. Nu in Spanje en kunnen jullie genieten van beter weer en het zonnetje.

• 13 Oktober 2024 - 15:33

Jan En Ineke:

Hallo Ton en Ineke,

Fijn dat de reis zo goed is gegaan, ondanks de regen. Hopelijk verder zon.

Ik zal de Crea tea op de hoogte houden van jullie avonturen.

Nog veel plezier.

Grietjes van Jan en Ineke

• 14 Oktober 2024 - 20:15

Hanneke:

Ga lekker genieten van het Spaanse leven lieverds [e-2600]️[e-1f942][e-1f618]

• 16 Oktober 2024 - 14:56

Hans:

Ton en Ien fijn dat jullie goed aangekomen zijn, ga er van genieten, hier is het nu 19 graden dus ook lekker. Dikke knuffel

Verslag uit: Spanje, Zumaia

vakantie 2017. bonjour et au revoir

Lieve allemaal,
Eindelijk de 1e mail. Toen we zondag op de camping in Javea aankwamen, lag internet van de provider eruit, dus geen verbinding.
Gisterenavond pas de kaarten voor internet gekocht, maar de verbinding was nihil. Ik was bezig met verhaal en internet stopte ermee.
Nu vanaf het vertrek. Eerst tot 4 uur op het stemburo, best druk, toen naar Schagen voor Jose haar verjaardag. Gezellig de hele familie weer gezien en Barry maakte voor ons nog heerlijk vlees op de barbecue.2kruiken nodig om warm te worden in bed. Om 7.30 uur op pad. Om 10.00u gingen we de Nederl-Belgische grens over. Om 15.30uur op de camperplaats Millery, tussen Metz en Nancy. Zeker 10campers waren er om te overnachten.
Vrijdag de tolweg op tot Remoulins, tussen Orange en Nimes. Prachtige weg met bloeiende fruitbomen?Hele leuke plek bij de brug. Dorp door, daar was de Lidl, stukje roquefort et stukje gruyère kaas voor de volgende ochtend op het verse stokbroodje bij de bakker. Marlou, ons vriendinnetje, had heerlijkbroodje met rozijnen gebakken voor onderweg. Zaterdag Spanje in, overnacht bij de delta van de ebro.zondag het laatste stuk. Heerlijk weertje, s nachts voor Ton niet koud, maar ik heb electrische deken aangehad.
Meteen op de camping kwamen we Gera en Jan, onze Nederla ders, die in België wonen tegen, met Harrie en Bep, ook 2 overlopers. We hebben een heerlijk grote plaats bij de Belgen. Maandag boodschappen gedaan op de fiets en vandaag, dinsdag, geluncht met zijn 8en bij Scallops, waar Gera en Jan zondags hadden gegeten. Je krijgt dan bonnen om te ontbijten, binnen3dagen te gebruiken. Heerlijk onder de bomen, english breakfast, als lunch. Via de boulevard en de haven de lunch er weer afgelopen. Zo ben je uren verder! Oja voor de sporters: komen we het straatje inrijden waar we aan staan, wie zie ik Jannie, nu uit Huizen. Vanmorgen even met haar gesproken. Druk, druk, druk, verbouwing, maar ze komt langs. Mist ons nog, want in Huizen nog geen clupje zoals wij gevonden!,,
de hartelijke groeten van ons 2en voor iedereen.
liefs ton en in