Het is vol,iedere dag weer! - Reisverslag uit Daimús, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu Het is vol,iedere dag weer! - Reisverslag uit Daimús, Spanje van Ton en Ineke Joustra - WaarBenJij.nu

Het is vol,iedere dag weer!

Door: Ton en Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ton en Ineke

27 Oktober 2022 | Spanje, Daimús

Lieve allemaal, dankjulliewel voor de mailtjes en appjes.

Ik kan weer gewoon op een nieuwe bladzijde beginnen,niet zoals vorige week onder de oude een nieuw verhaal maken.

Ik begin met vorig weekend. Zaterdags met de Belgen naar de Lidl gegaan, mannen met volle tassen teruggefietst en wij door naar de markt in Ghandia. Olijfjes gekocht en lekker wat gedronken met zijn tweeën.

Toen weer terug naar de camperplek. De boodschappen waren bijna allemaal opgeborgen.

Zondag zouden we naar de markt in Grau met Tanja,de Amsterdamse, nu Zeeuwse,maar Ton en ik haakten af. Tanja alleen op haar brommertje,geen markt!!

Zondagmiddag kwamen Gera en Jan uit België,bij ons overnachten. Maandagmorgen gingen ze door naar Javea. Er waren nog 2 plaatsjes vrij. 1 dichtbij ons. Gezellig wat gegeten en gedronken, ook met Adje,de buurman en Tanja met de rode bus. Tot het donker werd,toen ieder zijn hok in.

Maandag wasje gedraaid,daarna gingen Gera en Jan naar Javea. 's Avonds stond het weer vol, met de middenplaatsen erbij. Een grote camper met zijkanten,die uitgeklapt konden worden schuin voor ons. Zo gaat het nu iedere dag,er gaan mensen weg en er is savonds geen plaats over! Ongelooflijk! Dinsdag naar Gandia,want de kleurboeken kwamen niet bij de Lidl,dus bij de Chinees hadden ze wel! 3 etages Chinees!!

We zijn woensdag gefietst naar het vvv in Gandia.

Alle smalle straatjes door,bij parkje was de vvv.

Dus fietskaarten en kaartje van Gandia.

Morgen,vrijdag weer Paėlla. Heerlijk gezellig met glas sangria!

Tot volgende week!

Liefs van Ton en In

• 29 Oktober 2022 - 13:16

Ab En Laura Borgstede:

Hallo Zus en Zwager,

Zo te lezen hebben jullie het erg druk....

Volgens mij erg gezellig en vooral genieten.

Boodschappen doen hoort er bij.

Ik hoop en ga er eigenlijk vanuit dat de Paėlla gesmaakt heeft.

Lieve groetjes,

Hans :

• 31 Oktober 2022 - 19:39

Jan En Ineke:

Hallo Ineke en Ton,

Vandaag weer een handwerkbijeenkomst bij Suzanne. Voorlopig zullen we wel steeds bij Suzanne komen, aangezien het met Gerard niet zo goed gaat. Hij praat steeds slechter en ook het zien en lopen wordt er niet beter op. Het is erg naar voor hem, maar zeker ook voor Suzanne. Ze is er helemaal oor hem, maar komt aan zichzelf haast niet toe, ondanks de steun van hun dochters. We hebben erg met hun beiden te doen. We zijn ook niet zo lang gebleven. Toch was het gezellig , iets wat Gerard ook zei.

Jullie zullen wel weten dat het hier prachtig weer is, al was het vandaag de laatste dag. We hebben er van genoten. Is het bij jullie ook mooi. Geniet er dan maar van.

Ik zal je op de hoogte houden van de situatie bij Suzanne, dus tot de volgende mail.

Veel plezier en groetjes,

Jan en Ineke

Verslag uit: Spanje, Daimús

vakantie 2017. bonjour et au revoir

Lieve allemaal,
Eindelijk de 1e mail. Toen we zondag op de camping in Javea aankwamen, lag internet van de provider eruit, dus geen verbinding.
Gisterenavond pas de kaarten voor internet gekocht, maar de verbinding was nihil. Ik was bezig met verhaal en internet stopte ermee.
Nu vanaf het vertrek. Eerst tot 4 uur op het stemburo, best druk, toen naar Schagen voor Jose haar verjaardag. Gezellig de hele familie weer gezien en Barry maakte voor ons nog heerlijk vlees op de barbecue.2kruiken nodig om warm te worden in bed. Om 7.30 uur op pad. Om 10.00u gingen we de Nederl-Belgische grens over. Om 15.30uur op de camperplaats Millery, tussen Metz en Nancy. Zeker 10campers waren er om te overnachten.
Vrijdag de tolweg op tot Remoulins, tussen Orange en Nimes. Prachtige weg met bloeiende fruitbomen?Hele leuke plek bij de brug. Dorp door, daar was de Lidl, stukje roquefort et stukje gruyère kaas voor de volgende ochtend op het verse stokbroodje bij de bakker. Marlou, ons vriendinnetje, had heerlijkbroodje met rozijnen gebakken voor onderweg. Zaterdag Spanje in, overnacht bij de delta van de ebro.zondag het laatste stuk. Heerlijk weertje, s nachts voor Ton niet koud, maar ik heb electrische deken aangehad.
Meteen op de camping kwamen we Gera en Jan, onze Nederla ders, die in België wonen tegen, met Harrie en Bep, ook 2 overlopers. We hebben een heerlijk grote plaats bij de Belgen. Maandag boodschappen gedaan op de fiets en vandaag, dinsdag, geluncht met zijn 8en bij Scallops, waar Gera en Jan zondags hadden gegeten. Je krijgt dan bonnen om te ontbijten, binnen3dagen te gebruiken. Heerlijk onder de bomen, english breakfast, als lunch. Via de boulevard en de haven de lunch er weer afgelopen. Zo ben je uren verder! Oja voor de sporters: komen we het straatje inrijden waar we aan staan, wie zie ik Jannie, nu uit Huizen. Vanmorgen even met haar gesproken. Druk, druk, druk, verbouwing, maar ze komt langs. Mist ons nog, want in Huizen nog geen clupje zoals wij gevonden!,,
de hartelijke groeten van ons 2en voor iedereen.
liefs ton en in